• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

*gör en flickflack ut på parkeringen*

Tusen tack, tjejer! Det kändes i hela kroppen (och skalllrade lite i rutorna) - vilket stöd!

Det kändes väldigt bra, de hör av sig om någon vecka men jag låg väldigt bra till, sa de. Hoppas, hoppas!!!!!

• viktualia

Vickan är tillbaka på nätet!

Har fått nytt pass, nytt leg och nya brillor - de skickar tydligen ett par brillor i taget och jag hade fått mina slipade solbrillor! Häftigt värre! Surt bara att det är tokmolnigt så att jag inte kan testa dem mot nån sol... ha ha ha

Nenne - spännande värre! *håller tummarna för dig*

Omsan -stackars sate... inte skoj att fastna i svängdörrarna... hoppas du kryar på dig!

• MuffinsTönt

Wowowoo!!!

Va kul, Nenne! Håller tummar o tår för att det blir DUUUU. :D

Själv har jag kommit hem. Ska vila och sen .... plugga. :o

Hasta La Vista babies!!

• nenne78

hej!
    Jag har en dålig och en bra nyhet!

• nenne78

ska jag kanske ta den dåliga nyheten först.

Jag kan inte den 14-15 april - vi ska till sälen då, tydligen. Trist att jag missar er!

• nenne78

Men den BRA nyheten är att några minuter efter att ja skrev mitt inlägg igår efter intervjun så ringde de mig och erbjöd mig jobbet. *primalskrik*

Så idag måste jag säga upp mig. Kom lite plötsligt på. Men det innebär ju att jag inte har möjlighet att hänga här om dagarna, fast kvällarna finns ju fortfarande kvar.

• Telemarkgrrl

TJOOOOOHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!

GRATTIS Nenne!!!!!!!!!!!!! :):):):):):)

Ooooo, så roligt!

Men varför kan du, snyft, inte hänga här längre på dagarna?! :(:( Jag har precis bytt jobb och jag är kvar här. :D:D

• Telemarkgrrl

Jag saknar Majsan förresten!!! :(:(:(:(:(:(

Undrar om hon har försvunnit för att vi pratar för lite snusk och sprit nuförtiden?!

• nenne78

telestubben
    för att där sitter jag bland flera andra på rad...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3