• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Tjenare Sis!!!

Idag är det rena ramma virrelvinden. Iaf för mig. Har irrat runt i mitt kära kemihus en halvtimme utan att hitta det jag skulle. :[
    Borde jag inte ha stenkoll? :o

• Sister of the Night

Tja muffin :)

Nämen det är väl klart att du blir lite vimsig i kolan när det är så stora saker som TRÅDDEJT på agendan... ;) :D

Det fattar ju vem som helst! :o :)

*kemikaliesabba inte hela stan nu bara *

• viktualia

Omsan - förresten: Min velighet har gått över. En kollega kommenterade min veliga utläggning med "jag tror att du velar bara för att du är så stressad just nu att tanken på att vara på läger i nio dagar gör dig utmattad. Men då, i sommar är du väl inte lika utmattad och då tycker du väl att det är skoj".

Varvid jag genast drog iväg ett sms till killkompisen och skrev att jag är med hela veckan.

Info för övriga: jag har grubblat väldigt fram och tillbaka om jag ska ägna en hel vecka i sommar åt att vara ledare på läger i min föreningssnurr eller inte. Nu har jag fattat beslut.

• MuffinsTönt

Sis
    ELLER HUR!!!
    Hur ska jag förklara detta för dem andra? Tråddejt lär dem inte förstå.

Besöka ett gäng "avlägsna vänner" låter bra. :D

*spinner vidare på min tråddejt plan*

• viktualia

Sis - nu har jag svarat dig, till adressen med mer utrymme än vår gemensamma hemliga leverantör!

Och jag ska försöka komma ihåg att kolla min .nuadress.. men jag lovar inget... ha ha ha

• Sister of the Night

muffin - MOOOOAAAAHHHAHHAAAAA!!! :D
    "möta upp med ett antal välrenommerade relationsteoretiker" kan också funka... ;) :D

• Sister of the Night

Vicks - roligt! :D
    *förväntansfull*

Jag tyckr förresten det där med "i sommar är du förmodligen inte lika totalslutkörd och kommer sannolikt tycka det är vansinnigt roligt"-tanken från din kompis lät riktigt vettig.
    Klart som tusan att tanken på ÄNNU mer att göra känns lite avtändande när man precis har saker och förpliktelser att fixa upp till.... tja, hakan, då.

• MuffinsTönt

Just det

JAg har blivit kääääärrrr

i en Samsung 22" widescreen dataskärm
    Som bara kostar 2900kr. :o

Ska spara in på ... :o för att få den. *komsi komsi*

• Sister of the Night

*läst mejl* :)

Aha, DET förklarar ju den totalt idiotiska förkortningen som jag stört mig på så många gånger! :D
    *skrammel av poletter som trillar ner...*

Kan du förklara FOA också?
    Jag blir gaaaaaalen på att det egentligen borde bli "Försvarets Orsknings Anstalt" med DEN förkortningen!
    Jaaa, så galen blir jag att jag nästan gnager på ett bordsben!
    Det måste bli ett SLUT på tokigheterna i svenska förkortningar....

:D :D :D

• Oms

Sis - vänta nu - du kan ju inte kommentera ett mail om ngt så intressant som knäppa förkortningar - utan att ange källan! * jag vill veta jag vill vet";)

"möta upp med ett antal välrenommerade relationsteoretiker" sååå bra, precis så ska jag säga nästa gång - får se om ngn hajar det?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3