• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Åh, stackars Pela!!! :(:( Sympatikramar, hoppas att du blir frisk snart!! :p:p:p

• viktualia

Pela - stackare! hoppas du kryar på dig snabbt!

Telestubben - vi kan väl pompoma lite för dig så att telefonkonferensen går bra!
    Go stubben Go!

• nenne78

håhååå vad läskigt, ska jag verkligen våga träffa er galningar! Tänk om det blir som när jag skulle träffa the others i den adnra tråden - å jag fick äta själv 40 minuter för jag hittade inte på dem.

31-1 mars: hahahah tha i l a a a nd

6-9 april (påsk): nope

14-15 april: Nenne

21-22 april: näe

28-29 april: Nenne kanske

5-6 maj: nenne kanske

12-13 maj: Nenne kanske

19-20 maj: nope

26-27 maj: Nenne

iiiih!

• viktualia

Nenne - näpp så ska det inte bli för jag tänker se till att du hittar oss, får väl ringa och vifta och ha mig!

Omsan - gör du en sammanställning av datumen?!?

Nu drar jag från jobbet! Mot tjejshopping minsann!

Puss på er!

• nenne78

vickan
    haha, skulle vilja se dig vifta till alla okända lantisar på stan i hopp om att få plocka upp mig. jag får maila mitt nummer i så fall.
    jag röstar för en fika eller långlunch, vet inte var jag ska bo men antingen kan jag planera in att hälsa på några kompisar där (ja, alltså några andra än ni, hihi) eller också kanske man skulle lyxa till med en natt på my favorite - clarion: hello GLOBEN! (*S*- mycket internt uttryck)

• Snart så....

Nenne, nu vet jag ju hur DU se ut och förhoppningsvis känner du igen mig+mage :D

• nenne78

sart så
    jaa det gör jag ju (kanske). Jag är utan konkurrens v ä r l d e n s sämsta på ansikten.

Där har jag gift mig med rätt man för jobbet - han har stenkoll på grannar, personer vi råkat träffa hos npgon annan på fest (och kommer ihåg vad de gör, var de bor, alltså ALLT vad som pratades om!!!!!!!) eller kompisars föräldrars kompisar.

En gång var vi på hemköp (nyårsafton) och skulle handla ur charken, och då frågade han damen i charken om det inte var (fingerat namn) Monika.
    -"eeeeeh joo?!?!" med minen å vem FAN är du?
    - Vi träffades i somras hemma hos E & M, du skulle på Sting med M's mamma *piiip* fast den blev inställd". RIDÅ!

Jag dör! Vad gör man med sådana?!?! Han är en potentiell skvallertant, med bra gener från sin mor. Å då har tydligen evolutionen gjort sitt bästa med att begåva honom med ett ansiktsminne som Scotland Yards DNA-register, och dessutom lyssnar han verkligen på vad folk säger. Alltså, det gör ju jag med men til vilken nytta eftersom jag ändå inte minns vem det var som sa det.

Fast han är så himla söt så jag förlåter honom. HAHA!

• Telemarkgrrl

Helgen 14-15 april verkar passa dom flesta va?

Nenne, hur skulle vi kunna missa dig när vi vet att du ser ut som Boris Becker om man tänker bort mascaran?! :D;):D;):D

• nenne78

hahaha, måste komma ihåg att ta på mig tenniströjan då. *viftar med fransarna*

• nenne78

oooh imorgon ska jag på ny intervju *håll tumarna!!*, ska bli så spännande! har ingen aning om vad jag ska säga, hur ska man förbereda sig?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3