• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Syltis ja - det var länge sen

• Oms

Är det sant att Tubbies och Sis har samma böjelser in i detalj... haha, ja jag kan ju inte dela allt m dig Sis;) men vad lustigt att vi har så otroligt lika tänkande/tyckande och gillande i den här tråden i mångt o mkt!

vad säger ni, ska vi börja spåna om en seriös trådträff till i april/maj ngt sånt - då även våra utom socknes kan åka hit?!

• Telemarkgrrl

Sis, haha, vad roligt!! Jag ser fram emot att få höra dina våta drömmar också. :D:D:D

• viktualia

Omsan!

japp! Jag ska till Sthlm för storevenemang på lördagskvällen 21 april. Ska alltså hänga i krokarna den helgen och kan alla tider utom lördag från 18 och framåt.

• Oms

Sis - vet inte om du följde velandet ang väninnas val av abort eller inte i okt/nov (nu e inläggen raderade iaf) dåvill ede behålla barnet i otakt men det slutade m abort sen blev allt bra igen och sen sämre osv osv killen kan inte ens besätmma sig om han vill bo i sverige i resten av sitt liv och att dejta en sån e nog inte lätt - o andra sidan så väljer hon det här - hon har förutsättningarn klara för sig och köper konceptet så å vet det sjutton om det e så synd om henne egentligen...

• MuffinsTönt

Hahaha!!!

Fy vad hemsk det lt. Ändå så vet jag att de tär ngt ofantlgit "osexigt". :D:D

Dejt i april??? *lyrisk*

• Telemarkgrrl

Vickan och Omsan, den helgen kan inte jag. Antingen är jag på konferens med jobbet utomlands eller också så är jag på klassfest med min gamla grundskoleklass i min barndomsstad. Kan inte riktigt bestämma mig vilken grej jag ska med på.

• viktualia

Telestubben - nähe det var ju synd. Nån annan "Vickan fladdrar till Sthlm"-helg är inte inlagd än...

• Oms

men tubbisen! vi vill ju ha med dig oxå! kan du vid ngt annt tillfälle i april/maj? eller e det ngn helg du vet att du INTE kan? Vciakn kan säkert åka flera gånger - hon måste ju köpa ny tygpåse o så;)

• viktualia

Men Omsisklantis!! Tygkassen ska jag ju shoppa nästa fredag efter vår lunchdate!

Det är MYCKET nu vill jag lova!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3