• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Sis, nu så, nu ska du ha fått mejl på "nya" adressen. :)

• Sister of the Night

*tar 7-milakliv till hotmail....*

• Oms

vilka diskussioner der blev över mina roliga mial;) och att jag outtade Sis mail numero deux och att ingen sett koppplinge mellan namnen på de olika adresserna, haha:):)

Sis om du kikar på mailadreserna du med så hittar du Nennes adress där med, hopn heter nästan som mig;)

• Sister of the Night

hej Oms! :)

Japp, ska ta en nära titt på de där små finstilta raderna!

Förresten, apropå andra trådar; kolla "OT: vacker dikt"-tråden... *ryser*

• Oms

förresten... god eftermiddag! idag e jag än mer trött än igår, trots nattsömn o allt (ja jag erkänner, har börjat trappa ned på de nattlgia aktiviteterna;))

ska åka o storhandla m vänninnan - ni vet hon m aborten och killen som inte visste vad han ville osv. de e tillsammans nu men det e lite halvhjärtat tycker jag, han har inte bestämt sig över sin framtid och hon avvaktar.... suck.... 35-åringar som beter sig som två 20-åringar...

jaja, hon är et bra shopping sällskap iaf;)

• Oms

Men vad har hänt m Majsan??? ngn som vet ngt?? har hon så mkt att göra att hon inte ens kan säga hej...:(

• Oms

frullan har jag hört ska vara tillbaka oxå...

• viktualia

Omsa - jaaa det var länge sedan man såg till Majsan... och hon hör ju ändå till dem som planerar bröllop...

FruLlis är tillbaka och nojjar i gravtråden.

• Sister of the Night

Tellis - jag tror jag gråter en skvätt av ren rörelse!!!! Det är -utan minsta lilla avsteg- en TOKRÄTT summering av mina "våta drömmar"!!! *snyft snyft*

Jag har lite att tillägga!! :) :) :) *Oooooooooooooooooooooooooooooh, det här blir roligt!* *gnuggar händer*

Mer ska jag nog inte ta upp nu och här, vill inte riskera att ni-vet-det-jag-skrev-om i mejlet :o

• Sister of the Night

Oms - tråkigt för din väninna att leva med en kille som inte "vet" vad han vill :(

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3