• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Morsning korsning!

Shit vad den där bokrean var jobbig! Men jag kom iallafall där ifrån med tre böcker, alla tre icke-reaböcker. :D

Sen åt maken och jag (skitäcklig) middag på stan och åkte hem och tittade på Desperate housewives. Ja, just det ja, jag köpte ett par pjuck också, hurra!

I eftermiddag kommer en hantverkare som ska ge oss offert på vårt nya badrum, aaahh så spännande!

Sis, tack för mejl! Det verkar som om vi delar samma böjelse. :D

• viktualia

Godmorgon!

Telestubben - jag shoppade böcker på nätbokrean... 3 reaböcker och en som inte reades... fniss fniss

Nenne - jaa det är skoj att hitta gamla polare! www.birthday.se är ett annat sätt att snoka

• nenne78

hahaha, och det visar sig att han bor här i stan...

• Sister of the Night

Morning babes! :)

Tellis - delar samma böjelse?! :o *trillar ner från soffan i blotta förskräckelsen* Det kan inte vara möjligt!! En TILL.....???

Vad KUUUUUUUUL!!!!!!! :D *leendet sprider sig * Det var som tusan!!

Oms - moahahahahahaaa, ja, man undrar ju... :D :D :D :D
    Det kan inte vara lätt!!
    *kan de hoppa hopprep med den om den e 33? *

Åsså mejlet - det gööööör inget Oms! En liten pikant olikhet i ett haaaaaaaav av närbesläktade böjelser....! :D :D :D
    Tsssss, de' e' soft...! ;) :D :D

Vicks - dina eviga snokarknep och deckarlänkar gör mig riktigt förtjust - *ler och hoppar jämfota* :) :) :)

• viktualia

Sis - *asgarv*

jag tror att jag vinner i nyfikenhet.. he he... har fler "snokarlänkar" på lager minsann.. hi hi.. Kan bjuda på den här tex www.bizbook.se/

• Telemarkgrrl

Sis, tyvärr så delar inte min man min (och din) böjelse. :D:(

• nenne78

vilken böjelse jag vill också veta! *Surar som fan*

• nenne78

det låter ju hur grovt som helst! Måste vara något riktigt sjukt som ni håller på med. HIHIHIHIHI!!!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3