• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Vicks - jajaja!!!!! :o :o :o MEEEEER!!!!! :D :D :D :D :D :D *viftar med snokfanan*

Tellis - haha, inte min sambo heller....! :D Det kom vi rätt tidigt underfund med. men han är hygglig och backar på den punkten - det betyder mer för mig än för honom i längden!

*nä Omsan inte DEN längden ;):D*

Jag blir ju liksom så betagen att det finns en till "knäppgök" som diggar *pip!* (censur).
    Du kanske kan vara hygglig och skicka ett mejl och berätta om DIN uppfattning kring detaljerna (om du orkar)...? *ser lyrisk ut*
    Jag träffar YTTERST sällan på andra med samma smak! :)

• Sister of the Night

nenne - mejladressen!
    ADRESSEN!!!! Du får veta ALLT! :D :D :D

*myser*

• MuffinsTönt

Morrn Morrn brudar!!
    Är ALLA här idag? Det var som f*n. KUL!!!

Tur att jag inte ska till skolan då. :D Det snöar som bara den här. :[

Asså... Ni som inte gillar snö. (Sis och nån mer? )

Av nån anldening så har min pojkvän lyckats övertyga mig omatt åka skidor är jäätekul. Vistt! MEN jag gillar ju INTE snö. Kan jag tycka om skidåkning? :? Vll inte sitta och sura och skaka ar*let av mig. 5000kr åt helsike, typ.

Brudar... Dagens ilandsproblem. :D

• viktualia

Sis - du får en till.. men sen får det vara nog... *garvar mig blåååå*

www.ratsit.se/

Muffins - det är väl värt ett försök?!? Jag är kass på slalom men tycker att det är skoj ändå. Gillar när det går fort utför och har inte nån höjdskräck!

• MuffinsTönt

Problemet är ju att jag har en aning höjdskräck. Vågar tex inte dyka. *jag vet- skäms*
    Får se... Min kompis ska ha bröllop just då oxå. Känner att hennes bröllop är viktigare än skidresa. Det kan man ta en annan gång. Lie svårt med ett bröllop. :o
    Plus att jag kan INTE skaka fram 5000kr inom EN månad.

• Sister of the Night

Vicks - taaaaack! :) *ler och niger vackert*

Muffin - vintern suger :D
    och 5000 för att traska omkring i snö låter rätt bortkastat ja :o
    Men vem vet,du kanske tycker det är hur kul som helst?
    Testa! :)

• Sister of the Night

Oj - såg det där med bröllopet nu!

• viktualia

Muffins - men då var det väl inte något svårt val! Gå på kompisens bröllop! Skidbackarna finns kvar till en annan gång!

• Sister of the Night

*inflikar*

Skum känsla att hoppa in här och bli på bra humör, samtidigt som man pendlar till en annan tråd och nästan tuggar fradga!

Håller på att få toksammanbrottet Arnold i en v granntrådarna.
    Och så tittar man in här igen och så -voilá! :o :o* så blir man munter igen! :)

Inte alls schitzat, nääääädå... :o *skakar övertygande på huvudet*

:D :D :D

• MuffinsTönt

Jo, jag vet! Bröllop är viktigare än skidåkning.

Men jag får sån hugg i bröstet när han kommer där med sina valpögon o - "ska du verkligen inte med?" *knäsvag*

:?:p

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3