• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

Idag ska jag ringa min hyresvärd... för nu kör vi!!! alla har sagt att jajamensan, det här e de lgh som vi vill ha, så nu byter vi!

men... bytet kommer (om det går igenom) att ske i april/maj, dock kan jag meddela redan nu att 14-15 e ingen bra helg:)

måste ringa min far oxå o se om han vill betal flyttbilen... tyvärr måste vi ha flyttbil då alla ska flytta samtidigt i o m att det e en triangelkedja...

• viktualia

Nenne - jag pompomar från bussen i em!!! Go Nenne Go!

Omsan - vad spännande med flyttkedjan!!!! Hoppas allt klaffar! Jag unnar er VERKLIGEN att få bo lite större!!! *kramar om*

• Oms

14- 15 ingen bra helg för flytt alltså för då kanske vi ska tråddejta ju;)

• Makens Pela

Hej igen tjejer. Vad aktiva ni är. Genomläsning får ske sedan.

GRATTIS Oms...det var på tiden med ny lägenhet!!

Själv har jag fårr virus på balansnerven så min tillvaro är begränsat till att halvligga i sängen och stenhårt hålla i sängaveln för att jorden inte ska snurra bort totalt.

Vi hörs sen igen. En tråddejt lät faktiskt skoj trots helg...återkommer

Kram alla! *hasar mig sakta tillbaka till sängen*

• viktualia

Pela - näeee det där lät verkligen HEMSKT!!!! stackars liten! Virus på balansnerven! Hoppas det går över FORT!

*mängder av kryapådigkramar*

• Oms

stackars dig Pela!! såg redan igår att du inte mådde bra men glömde helöt o kommentera det!

självklart vill vi ha m dig på tråddejt även 14-15 om det blir av - skrev inte ditt namn då du tidigare har sagt nej till helger, sorry!

• Oms

ms K! godmorgon på dig med o välkommen tillbaka!

*herregud vad många vi börjar bli i tråden*

vill du oxå tråddejta m oss? gå bakåt några sidor ser du förslagen men det lutar åt helgen 14-15 april

• Oms

hur var sydamerika??? *berätta berätta*

Jag vill veta ALLT * nej säg inget jag blris å avis*

hade ni fint väder? * hoppas det regnade, jag menar var jättefint*

• Oms

välkommen till Omsans enmansshow;)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3