• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Sis - en lösning är att hitta en sysselsättning som gör att man lägger mindre tid på sådana där dumheter... fniss fniss...

Btw - fy APOR vad sakta jag jobbar idag... blärk!

• viktualia

Fniss teletstubben... det är info som jag tänkte skona Sis ifrån... *asgarv* .. risk för ny låsning.. ha ha ha...

Sis - maila över din postadress så ska jag skicka över några gamla nycklar till dig! *asgarv igen*

• MuffinsTönt

Hehe...

Sis
    Jag ganska stolt över AHD förkortningen. :D
    Med tanke på att du gillar o inte gillar vissa förkortningar. hihihihi...

Sen att Oms skriver ADHD är en annan femma. :?

• Oms

Nu har jag skciakt offertförfrågan till över 60 olika flyttbolag i Sthlm län... haha snacka om att prioritera här;)

de svar jag har fått diffar redan på 7000 kr!! helt galet! det är bara 0.5 km som ajg flyttar och mkt lätta vägar samt mkt lätt att last ur i lgh vi kommer till. det är min lgh (6 tr upp m 2 småååå hissar) samt nedfarten till huset (smal svängd backe)som gör det så himla dyyyyrt!

nä, ska jobba nu!

• viktualia

Oms - det lönar sig nog att göra en grundlig marknadsundersökning!

Glöm inte att kolla deras ansvarsförsäkring.. alltså vad som händer om de slår sönder något för er!

• Oms

Vickan - ja absolut! det blir nästa steg i undersökningen;)

• viktualia

heja OmsisPomsis...

förresten bruttor.. dags att ladda snart.. kl 15 är det pompom för Nenne som går på intervju nr 2!

*börjar värma upp*

• Oms

*proppar i mig 1 voltaren o 1 eox*

nu sjutton gubbar ska man väl kunna få till en split utan sträckning? *masserar ff muskeln f-n vad ont den gör*

känner mig riktigt mjuk nu! *knakar ryggen, kotat för kota så rumsgrannen kommer springande*

jajamensan, jag e med! *finns det ingen stand in? undrar om annika e vig? hmmm...*

• Oms

Vcikan - vad har du för pompoms idag? Jag har dimgröna - de matchar mina ögon;) *nej jag ahr inte gröna ögon - men gråa*

• viktualia

Skruttfian Vickan värmer upp nacken med en vetenkudde.. har ju som sagt gått och blivit tant... snart är jag igång...

ååååååå sträcker ut vadmusklerna ordentligt... där brukar ju min träningsvärk sätta sig...

Go Nenne Go - joo ramsan sitter!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3