• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Är det dags snart? *stutsar i det trånga datasalen* Ajajajaj! min tå! Får nog arbeta med armarna denna gången. *provflaxar med pompomarna* Det funkar. Jag har ljuslila pompom. :p Matchar mina bruna ögon.

• MuffinsTönt

Öhh... vart ska man vara? Centrala Gävle? Eller kan man göra det på distans?

• viktualia

muffins - det är bara att ta helikoptern till Gävles jvn stn! Ställ dig utanför på framsidan så ser du oss andra!

• MuffinsTönt

Ohh! Ok, hoppas piloten fattar att den ska mellanlanda här. Bäst att göra lite explosioner, jag menar signaler så han ser mig. :?

*Poff.....BOOOOOM*

*hör redan flaxande av helikopter* :p

• MuffinsTönt

Hej tjejer!

Va fina ni är. :p

Dags att göra sig redo. *rör lite på höftet*

Test först...
    Ett o två o tre! *pom pom*

• viktualia

tjeeeenaaaaaaaaaaaaa Muffins!

japp då drar vi igång!

Go Nenne Go!

Pom POOOOOOM pom POM pOM!!!!

• viktualia

och DÄÄÄÄÄÄÄÄR flyger Vickan iväg mot andra nejder... pompomar lite åt Nenne och siktar mot hålan.. måste ju hinna hem så att jag kan hämta ut mitt nya pass...

tjokoko på er!

• Telemarkgrrl

Jaaaa, heja Nenne, du är BÄST! Du är den vi gillar MEST! Heja heja heja!!! :p:p:p:p

• MuffinsTönt

PomPooM POM!!

Go Nenne Go Nenne! *spagat*

:p:p:p

• Oms

fastnade m pompomen i svängdörrarna på jobbet! åkte runt i dem i någon timme o e helt slut nu...

de dimgröna pompomsen förvandlades snabbt till golvmoppar och det såg mer ut som jag övade på curling eller ngt där jag sopade omkring med dem....

suck!

men vad bra att du skötte dig så fint Muffins! Du fick lite hjälpa v Vickan oxå inann hon drog för dan.

Jag tror personligen itne att intervjun e slut ännu så jag skciakr ett

GOOOOOOOOOOOOO NENNNNNNNNNNEEEEEEEEE!

*viftar lite m golvmopparna*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3