• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Ms K

Aaaah - Gärdet är super! Jag bor på lidingö så jag har nära till ropsten då slipper jag vingla genom halva stan! Jag vet ju hur ni festar här inne så jag kanske blir helt supen under bordet.

vickan: då kan du ignorera förslaget taboulli på söder som jag slängde in i mailet till dig... mycke bättre med gärdet

Love Firefox, hate IE!!!

• Ms K

oj glömde det var en lunchdate

• Ms K

men.... fredagar brukar det ju börjas tidigt åas

• viktualia

båtK - jag ska ju orka gå på stan sen OCH sitta i sammanträde hela helgen.. hi hi...
    Ska försöka äta mindre än när Telestubben och jag var på libaneshaket på Regeringsgatan i mellandagarna.. jag var mätt i flera dagar. ha ha ha ha

• Oms

Ms K - lidingöbo? *se där se där* dit e jag o maken på väg om allt går som det ska.... vart på Lidingö *eller det kan vi ju ifs ta på träffen om du vill vara anonomy förstås*

• Oms

Vickan - ja, man kanske ska boka bord? har ingen aning om hur många som äter lunch där? det finns hur många företag o restauranger som helst här på gärdet- e den här en poppis ja då e det nödvändigt m bordsbokning tror jag!

• viktualia

Omsan - vad tror du om att boka bord till 12.30 - då har lantisarna hunnit tappa bort sig och återuppstå igen!

• Oms

låter fin fint Vickan!

nu ska jag fika lite

• Ms K

Slut på surftid, gattaworksome...

vickan - jamendå måste du ju lägga upp lite energidepåer om du ska göra allt det där! Fram med mera mezetallrikar till vickis!!!

omsan: Lidingö är niice! Bodde mitt inne i stan förrut men mina norrlandsnerver mår såååå bra av att ha granskog så långt ögat kan nå när man blickar ut från ballisen!!! Det är verkligen "landet i stan" där ute.

boka bord låter smart - är vi 4 st? bokar du omsan?

seglar in här lite senare, tills dess - skeppohoj brudar!

• viktualia

*fnitter*

Det tog ett tag innan jag översatte "ballisen" till balkongen.. läste något annat först... flera gånger... *garvar rått*

slut på spriten här.. och dåligt med snusk också... maken brukar vara avvisande när jag snorar... *mysko*

och ni andra jobbar och fikar.. tjaaaa jag får väl jobba jag med då....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3