• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Isch....

Jag gillar inte whiskey... blärk... näee.. får nog ta nån annan sprit istället... hm.. behöver nåt med c-vitamin... hm...

JAHAAAA!! TACK Omsan! En Pina Colada var precis vad jag ville ha! Med paraply och allt.... *sippar förtjust*

• Ms K

Hej alla! Lunchpasset inlett Var lite för mycket separationsångest för min del igår för att kunna haka på här inne så mycket, men jag läste lite nu och då och blev glad och varm i magen av ert babbel brudar!

Vickan jag hoppas det inte var min flunsa som du fått man har ju hört om dessa databurna virus, kanske var ett sånt vi råkat ut för? Eller så är det pompomandet som tog ut sin rätt... jädrar vad ni körde hårt!

I Polen finns det C-vitaminberikad vodka!!!
    smaskens!

GRATTIS NENNE!!! En stor stor stor fredagsskål för dig! SKÅL!

• viktualia

M/S K - ha ha... det blir båtnamn det...

Hur går det med planerna för nästa fredag? Kan du hänga på och äta lunch med Omsan, Pela och mig?

• Ms K

vickan: hehehehe M/s K Vad står m/s för på båtar egentligen? * jag, oallmänbildad? *

JAA! Min livräddarkurs är på onsdag, så jepp! Jag kan haka och om nån får paltkoma av allt libanesiskt frosseri kan jag göra nödvändiga livsuppehållande insatser!!!

• viktualia

M/S= motorfartyg (motor ship)

Åååååååååååå vad skoj!!!

Det vore nog bra med ditt mobaljnummer... maila mig på pratglad@sverige.nu så ska jag komma ihåg att kolla den adressen!

• Ms K

moootor shiip, aaahaaa *djup insikt*

Jag mailar! Ja det skulle vara supernice (anmäler mig härmed även till fanklubben för töntiga ord) å haka på! Har ni funderat på vars det skulle kunna bli?

• viktualia

Här blev Vickan så less på I.E att jag helt enkelt laddade ner Firefox och övergår härmed även på arbetstid åt att använda Firefox istälelt. Därifrån går det strålande att logga in på sverige.nu tex... och i den IE-version jag måste använda i jobbet finns det inte några tabbar... *tröttnat*

Båten K - Jaaa, Omsan har föreslagit nåt ställe på Östermalm... minns ej namn och adress tyvärr... var det nånstans vi Karlaplan?!?!

• Oms

tror ni jag har jobbat tills nu??

Haha, jag har sammanställt offertsvaren i ett excel ark - fy vad nördig jag känner mig när jga skrivet det - men det underlättar ju ngt otroligt att få en bra överblick - än så länge har jag fått 23 svar.

Ms K - vi tänkte gå o äta på restaurang Lebanon lebanonml.gastrogate.com/index.php

• Oms

nu måste jag jobba lite...

herregud vad jag ligger efter i mitt privata tidsschema (i chefens schema för mig ser det nog bättre ut)

• viktualia

AJsan... det var T-Gärdet.. hyfsat gissat i alla fall...

Omsan - ska man ta i från lilltån och boka bord eller?!

Låter f ö skoj med din sammanställning... shit vilket jobb! Men "Man måste ju vara om sig och kring sig för att få något på sig och i sig"

BåtK - det låter väl bra med Gärdet?

Själv ska jag guida dit Pela (förutsatt att stackarn blir frisk) och hennes möte slutade kl 12. Så lagom efter det blir väl en bra tidpunkt - sen fredagslunch helt enkelt!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3