• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

Ja jag ringer ikväll alt kilar förbi o bokar imorgon när jag går o handlar.

tänker inte jobba speciellt länge ikväll! e sååå less på att jobba idag! har fullt up i helgen m städning, middag, shopping, konsert, folk som sover kvar, kalas och hmäta dottern...bläh! vill bara vara hemam o ta det lungt ju!

• viktualia

Omsan - jag lider med dig! själv SKA jag ta det lugnt i helgen, kurera mig och titta på Vasaloppet på söndag!

*kram på dig gumman*

• Ms K

...racar in på snabbvisit för att överösa omsan med styrkekramar och fylla på vickans grogg med labbsprit.... *and she is out again*

• viktualia

BåtK - stackars jag har inte nått något skojigt mail än.. men den där adressen är ju inte nån raketmojäng direkt..

*tröstar mig med lite spriiiiiiiiiiiiiiit*

• Oms

tack för kramarna girls *kramar tillbaka*

haha, innan jag fattade "BåtK"! var tvungen o gå tillbaka o hade tydligen missat MS diskussionen

• Oms

shit vad jag e alkohol sugen! imorgon ska jag köpa lite vin o idag får det väl bli lite "online-sprit"

ngn som har en drink att skcicka hit? en grööööön drink m mkt spriiiit!

• viktualia

Omsan - du får en såndärna Gröna hissen.. du som fastnade i svängdörrar kan behöva bli lite uppåt!

Dessutom är det paybacktime för Pina Coladan jag fick i förmiddags!

• Oms

underbart! en gröna hissen! tänker automatiskt på studentskiva, 30-årsfester (när jag själv var 15) osv osv

yess! jag slänger sugröret och halsar rakt av, bort m dekorationerna bara!

• viktualia

Omschaaaaaaaaan... tjeeNNNaaaa jag börjar bli lite schlirig av labbspriten från båtK.....

Schåååll!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3