• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Nenne ...tjaaa snart får man ju ta och åka till Gävle för att inspektera den där lustiga damen som skriver galna inlägg här alltså...

Mora är ju lite långt ifrån, men det när ju nästa utflyktsmål för min del... jaa förutom Sthlm/Ua nästa helg

• nenne78

ska du åka vasaloppet????

• MuffinsTönt

Morrn!

Snabbis in är bara.

GRATTIIIIIIIISSSSSSSSSSS!!!!!!!!

Mitt pompomPom med Vickan och Oms (och några fler?) gjorde susen! :p

• nenne78

det var pompomandet som gjorde det! jag är er evigt tacksam!

• viktualia

Nenne - eller huuuuuuuuuuuuuur...

Jag AVSKYR längdåkning! BLÄRK

Näe jag ska prata på en konferens på nåt spahotell i Mora, måndagen 12/3. Hänger du med och pompomar?!? Det blir jacuzzi efteråt... ha ha!

• nenne78

hälsa Dalarna från mig
    Jag noterar i min almanacka *p_o_m_p_o_m_a*

• Oms

godmorgon Girls!!

GRATTIS NENNE!!!! jag visste väl att vi hade turen m oss igår! vad roligt! men ack så tråkigt att du inte hinner BT:a eller heller dejta oss! kom vi inte fram till att snö o skidåkning I`NTE e kul - så vad ska du göra i Sälen? när du kan befinna dig i vår då vårsprudlande hufvudstad?

• Oms

Vickan - typiskt m förkylningen! hoppas den bryter trenden och bara är en endagsgrej?!

• viktualia

Omsan - tack för omsorgen... nu har jag nog feber också.. hm.... jaja.. det är bara att jobba på helt enkelt!

Mest störande just nu är att jag nyser hela tiden... klurigt att stirra på en skärm samtidigt..

Näe! Nu är det dags för lite fredagspartaj! Jag grundar med en wirrepinne.... kan behövas mot det här snuvandet!

Skåååll!

• Oms

ja herregud - det e ju FREDAG igen!!! känns som om det var igår - FY vad snabbbt den här veckan har gått! snart kommer dottern hem igen och då e det tjafs om att sova på normala tider, läxor, vänner, fritidsaktiviteter, frukost o allt så nog f-n behöver jag mig en rejäl stänkare idag!

SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL på er! * dricker en red bull o vodcka för nu djäv...*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3