• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

BåtK - jag roade mig med att ta reda på var du sitter och jobbar.. jag är ju detektiv som bekant! Och i det huset där du jobbar har jag fikat ganska mycket, jag pluggade ju i grannhuset (geovetarhuset) och ert fik var ju ett av de närmaste! Slutade plugga vt 03 - hur länge har du hängt där?

• mugglesfan

ooooopsss...nu hamnade den i lite fel tråd
    Sorry...

• mugglesfan

Skulle bara kolla om ni hade fredagsfest som vanligt och sedan blev jag avbruten och sedan skulle jag göra ett inlägg i den andra tråden och då....ja. förvirrat

• viktualia

muggles - jopp! Det är fredagsfest med ms K-s labbsprit minsann! möjligen något snurrig fest eftersom inte alla är så aktiva här.. utan verkar vara konstiga nog att JOBBA istället...

Läste GP-artikeln.. jag blir prillig bara av att läsa det.. ha ha ha

• mugglesfan

Ja man undrar ju vad det var för nisse på Telia (jobbar inte han på Manpower förresten?!) som kom på den briljanta idén. Hur kunde de någonsin tro att det skulle fungera???

• mugglesfan

Vi brukade ha fredagssnaps här på företaget som jag jobbar, förr. Men den traditionen har ebbat ut. Lite synd för vi har hur mkt sprit som helst kvar...

• viktualia

Fredagssnaps! Vilken idè!!!!!!!!!!!!

Men du.. jag har slut på msKs labbsprit.. kanske kan få påfyllning från ert snapsförråd... he he he...

Skåååååååååååål hur som helst!

/Vickan som är så snuvig att det bara forsar ur näsan... *suck*

• Oms

muggles - skicka hit spriten bara så fixar jage en ferre på nolltid! jag e inte omöjlig;)

• Oms

Det e ju så underbart när ngn läser en annan tråd "i smyg" o sen händer det som hände muggles, haha GOTCHA! ;):D

fast muggles e ju inte helt hemlig för oss längre...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3