• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Omsan - -:D -:D -:D

Nog för att Sverige krymper... men inte 17 ligger Hedemora inom SL-området... -:D -:D

• mugglesfan

"fetglöm" e bara så stockholmskt!

• Oms

Vickan - det eju det jag säger! man får urkonstiga svar astän man frågar om ngt annat!

fetglöm? ja kanske, har inte tänkt sp mkt på de regionala skillnaderna i dagens slang, men om man säger ordet "orka" tex, gör ma det i Götet oxå?

• Oms

nää hörni... nu skiter jag i det här! jag ska gå hem o krama maken istället och vila lite innan allt drar igång...

trevlig helg på er!

kram kram

• Ms K

Aaaaaah, härliga tider, nu har jag bara en timmes inkubation att vänta på sen är det slut för idag! wiii! Hem och småsmutta på likör hela kvällen!

muggles: jag tar gärna och smakar den där tyska päronvarianten om du inte vill ha den smarrigt!

nenne+telis: Världens bästa helg-önskningar på er bägge!!!

själv lär jag ju hänga härinne en del då moi stackars doktorandsate (oui muffins - jag är den skyldiga, kan jag hjälpa till med nåt???) måste jobba heeela helgen. Bajs fick man tydligen skriva alltså så jag gör väl det: bajslabb.

vicky: Nästgårds ju!!! Jag har hängt här i krokarna mer eller mindre sen hösten -99! Skål för det!

• Ms K

Omsan: Världens bästa helg-önskning på dig med!!!

• viktualia

MsK - coolt! jag läste i geovetarhuset 00-03, så då har vi hängt i samma "hood" ett bra tag. häftigt!

uthärda är ordet just nu.. snörvelmaja inser dock att eftersom jobbet inte springer ifrån mig är det lika bra att sitta till kl 17.

...med den här huvudvärken är det dessutom inte så att jag längtar efter att sitta i en landsvägsbuss i 70 min... blärk!

• Ms K

vicky: Desinfektera bort infektionen innifrån och ut!!! Då slår du två flugor i en smäll, eftersom du säkert däckar på bussen hem och missar hela resan! tjoho!

Mitt motto är dessutom: Fight fire with fire!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3