• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Ms K - MrsO är en smygläsare som till slut kom ur garderoben och talade om att hon hade läst vår tråd ganska länge. Just nu är hennes make och hon i Sydamerika. Hon hör till de väldigt anonyma här i tråden, dvs väldigt hemlig av sig.

Tråddejt blir i Sthlm eftersom majoriteten finns där och flera av oss andra har ganska lätt att ta oss dit.

• Ms K

Muffins: kolla swebusexpress! Dom kan gå ofta och är billiga och tar inte jättejättejätte lång tid. Och kanske nån billig flygbiljett finns, flyme eller skyways eller nått sånt?

• Ms K

Muffins: För 400 pix kommer du från landvetter till arlanda med flyme!

• MuffinsTönt

Hjälp Hjälp Hjälp!!!

Jag vet att man kan få det billigare om man väljer GBG-Uppsala ISTÄLLET för GBG-STHLM. Finns det annat förbindelse av liknande slag som gör det billigare (samtidigt en aning förvirrad) ???

:?:?:?

• Ms K

Det tar typ en timme! ankomster typ kl 12 eller 15... niice, och ca 100 pix att ta sig in till stan här sen med flygbussen...

• MuffinsTönt

Ms K
    VA gullig du e! :p

SJ har 95kr kamapanj. GBG-STHLM/retur för 95kr. Försöker haffa en sån biljett.

• Ms K

Med swebusexpress kan du åka kl 10.15 den 14.e och vara framme 17.10 för 280 pix... inte jättesnabbt, men billigt

• MuffinsTönt

Är det lör eller sön? Så jag vet när jag kan åka upp.

• MuffinsTönt

Ms K
    Har du lika tråkigt som mig? :D:D:D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3