• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Ms K

okej muffins jag ska spana järnet! Vad kostar just nu annars? Med studentrabatten har man ju sista minuten också om inte annat, men detkan ju vara tajt ibland...

• Ms K

hehe - har varit ledig i fem dar och sjuk innan dess.... så det är liiite svårt att ta mig i kragen och jobba!

• MuffinsTönt

Yes!!

Har hittat returbiljett!!! mån 16/4 lagom tid på em. :?

Nu gäller det att hitta "ditbiljett" också! :D:?

• MuffinsTönt

Ooops!!
    Får hämta schema för nästa kurs(er) så det inte krockar med nån skitlabb. :?

• Oms

Vickan - hahah jag tyckte att det kändes liiiite konstigt! jag tänkte "hette hon inte MRS och inte MS" haha

Förlåt Ms K - självklart kommer jag ihåg dig och ditt distansande! har ni haft det bra? har fästmannen åkt tillbaka igen nu?

• viktualia

hm... jag förstår att du behöver vara ute i god tid men är det nån som sagt nån tid för dejten?!? själv har jag inte så mycket åsikter i den frågan - men det kanske nån annan har?!?

• Oms

Muffins - om det nu e så att dejten inte lbir av pga att ngn blir hastigt sjuk, ngn måste jobba osv - har du då möjlighet att boka av biljetten? om inte har du ngt annat att göra is thlm och har du ngn att bo hos? det känns så stort på ngt sätt att boka upp sig en helg sådär, eller det kanske intee du tycker?

• MuffinsTönt

Jag har släktingar att va hos i sthlm. Besöker dem samtidigt jag träffar er. :?
    Ska kolla med sj, dem o skola. OM det matchar så åker jag.

Har inte åkt bort på länge. Kan va skönt. Men vi får se... Har vi bestämt tid eller ngt?

• MuffinsTönt

Assåå
    Jag INTE köpt några biljetter än. Har bara sökt o kollat. Så ni vet...

• Sister of the Night

TJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENARE BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDARRRRRRRRRR!!! :D :D :D

Gomörron gomörron, Sister här!

Nu har jag ägnat en stund av mitt liv åt att försöka hänga med i svängarna bland all som varit i sydamerika fast de inte varit det och andra märkligheter :D

Vicks - NU hade ditt mejl kommit - tackelitacktack! :) - och du har fått svar. Dessutom - eftersom att Sis är en virrpanna! :o - så har du även fått ett litet tillägg på .nu-adressen.

Oms - GRATTIS GRATTIS till den efterlängtade flytten! Vad kul för er, hoppas det blir riktigt bra nu! :) :) :)

Och Makens Pela då.... :( Usch, vad läskigt det lät. Krya verkligen på dig, det måste ju vara superjobbigt det där!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3