• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Oms - stormpladder har pågått som vanligt... men för egen del tänker jag släcka ner skärmen nu...

V var jag för liten för att titta på.. så jag vet fortfarande inte HUR läskigt det var/är... men jag tänker mest på ett skåp som fanns i vår träslöjdssal... vår lärare sa att det hette V-skåpet för att det var så farliga saker där.. (minns ej vad... moraknivar och sågar kanske)

Godnattpussar!

• Oms

för litet för V? men vickan mina vänner från "the hood" om var 76:or och 77:or tittade alla på V, det var liksom ett måste och sååå läskigt!

och idag e det sååå overkligt, men vilken nostalgi!

• Oms

Zozo - :):) bra sagt!

Nenne - har ni köpt "Buzz" oxå? ska tydligen vara hur kkul so helst "alla" spelar det nu.

Tubbies - + på kontot e alltid kul! vad roligt för dig - köp dig ngt personligt som du tidigare inte tyckt att du har haft råd med - det e dina pengar:)

muffins - 100 toppar o 10 par byxor..hmm låter inte som det lider ngn nöd på dig iaf;)

• Oms

Ms K - ha en underar vecka m mannen - har oxå levt i distans förhållande i några år förut och det e f-n i mig inte lätt!

Anne på grönkulla - trevligt o råkas i denna tråd - har ngt sett dig genom åren;)

Sis - VAR ÄR DU IKVÄLL???? ;)

• Sister of the Night

*nattskiftet loggar in*

Oms! Hej! Här är jag :D

*skratt* Neeee, nån med hundra topar och tio brallor ska intekomma här å klaga :D
    Själv harjag typ TVÅ par jeans och kanske fem-tio toppar. Antar att jag ligger på nåt slags minimum då... :(

:D

Annars då?

• Sister of the Night

Apropå "V": Nej hu, det var ju så kusligt så det gick ju bara inte att se på :o :o :o

Antar att det inte skulle vara fullt lika läskigt idag, hihi!

Muggles = mugglare. Aha! :)

• Oms

Tjena Sis!!

ja visst var det läskigt? jag var lite rädd när jag tittade på det när mman fick se ödlorna i sina riktiga skepnader, dock gick det över och jag hade en plansch på en ödla över sängen, när jag skule sova kunde jag ställa mig framför den o tala om att jag minsann inte var rädd för den, hahaha vilka minnen:)

• Oms

maken min e ju på gotland så jag e här alldeles ensam.... riktigt skönt faktiskt, har precis ätit en super god semla, dricker lite läsk, har en trvlig bok til höger om mig, 3 fjärrkontroller och laptopen i knät, bra musik på steeron och flera intressanta tidningar att läsa till vänster om mig i soffa...

• Sister of the Night

*fniss!* ^^
    Ja, där fick rymdödlan så den teg, haha :D

Jag hade en planch på Ronja Rövardotter; hon var ju sååååå cool och såååå häftig!

Faktum är att jag diggar Ronja benhårt än i denna dag, som notalgitripp så gick jag och mamma -jag tor till och med att sambon var med- och kollade när biografen körde Ronja bland andra "oldies Goldies" :)

Kult!!!!!

Hursomhelt, jag minns att en av killarna i klassen en gång sa att jag var så lik Ronja, och jag vart SÅ smickrad :D

Nå. Ronja var bra!! :)

Semlor har vi med i kylen, men sambon har somnat på soffan. En massa goa tidningar har jag också skaffat, samt en ny pocketbok. Låter som att våra kvällar blir ganska lika varann :D :D

Bredvid mig slumrar lilla älsklingen (han den fyrbenta)

• Sister of the Night

Oms - du har minimejl!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3