• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Va e omröstningstråd? :?

*gääsp*
    Jag borde kunnat gissa mig till vad det är. Men inte 20 i 11. :?:D

• Ms K

muffins: Att man kan ställa en fråga i rubriken - och därefter kommer alternativ, och så får man kryssa i ett av dom som man instämmer med - sedan sammanställs alla röster succesivt i ett stapeldiagram i trådstarten + vanliga inlägg under. Mycket praktiskt för att tex utvärdera : "är detta snyggt eller inte", "vilket färgtema är vanligast", "tycker ni si eller så" frågor...

• MuffinsTönt

Aha! Va kul! Ngt som BT def skulle kunna ha. ---> Fler BT:olister. :D

Nu ska jag sova!

Dröm sött brudar! *ZzZZzz*

• Ms K

sov gott muffins! Och sov gott alla andra nattugglor härinne! Nu drar sig även denna fröken tillbaka för kvällen.

• Sister of the Night

*nattskiftet loggar in*

Godkväll ladies! :)

Har skummat tråden och inser att vi haft massinvasion under dagen :D trevligt!

Muffin - tänkte just på dig när jag såg att muggles varfrån Götet. "Nu blir muffin glad" liksom :D :D :D

Mugglesfan - haha, har sett ditt nick i andra trådar, tycker det är så kul!! Har aldrig greppat vart du fått detifrån, tänker precis som Omsan på Fragglarna :D
    Vad har du fått DET ifrån?!

Anne på Grönkulla - oj, är du HÄR nu? :o Dig har jag ju "sett" ofta! :)

Välkomna! :)

• Sister of the Night

...och Telis, instämmer! Det finns trådar med rubriker som bara gapar efter att man ska skriva in flippade svar :D :D :D
    Kommer inte på nån på rak arm, men vet att jag ibland fått hejda mig från att sätta pränt på det som först dyker upp i huvudet :D

• Ms K

Godmorgon till er alla denna härliga helgdag! Ville bara hoppa in en snabbis och tacka för gårdagen, innan jag återgår till mitt runtflummande innan M kommer. Så ses vi nog inte förrän på torsdag skulle jag tippa, kanske inte riktigt kommer att spendera så mycket tid vid datorn insåg jag nyss Och så insåg jag, att "shit om man är så här pirrig bara av återförenas under ett distansförhållande - hur pirrig kommer jag inte att vara dan vi gifter oss????? " Eller så har jag vant mig vid det laget

Hoppas ni alla får en underbar helg! C u

• Telemarkgrrl

*mutter, stön, urk och aj* Idag är Telis bakis. Var på mycket trevlig middag igår kväll som inleddes med ett par fantastiska drinkar och avslutades alldeles för sent med alldeles för många flaskor vin. Idag mår man som man förtjänar. :(

Idag ska vi till ett par badrumsaffärer (om vi orkar), annars inga större planer. Vad pysslar ni andra med?

Ha underbara dagar tillsammans, Ms K!

• viktualia

Sis - om du hade läst noggrannare så hade du lärt dig att Muggles finns i Harry Potter!

Telestubben - tungt med baksmälla!

Alla - jag är ursur över att jag inte hittade mer än en tröja och ett par finbyxor på stan i Örebro. *suckar* Behövde ett par brallor till minst och ett nytt skärp. Skärp är tydligen bara för minimänniskor... *surar*

Nöjd är jag över att vi drog till IKEA - fast URK vad med folk det var där..

Nu är det schlagerdags efter god middag med det sista av bröllopsvinet!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3