• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Språk- och korrläsar- Vickan måste påpeka att det heter "senaste gången" för "sista gången" får vi VERKLIGEN hoppas att det inte var!

Fokus på rätt saker!

Heja K-girl!!!!

• viktualia

anne på grönkulla - *låååååångt hånskratt*

Så går det minsann... BT är inte så stort och vi snurrar kring en liten axel... tänk att du lyckades hålla dig undan att kackla i den här tråden SÅ länge! *fnitter* BRAVO.... hi hi hi

Och VARMT VÄLKOMMEN HIT!!!

*kram*

• anne på grönkulla

Jag har ju mina egna kackeltrådar för det mesta (men de ligger i träda ikväll verkar det som)!

Man tackar för välkomnandet!

• viktualia

Fniss fniss... fredag kväll och fullt pladder i tråden.. hi hi hi... så det kan gå...

snart sovdags...är ju sliten efter en hård arbetsvecka = BT-vecka eller?!?

• anne på grönkulla

Ms K: jag brukar ju säga att en av våra viktigaste lärdomar om särboende är att inte ha fest varje gång man ses utan hålla i vardan. Men sen vill man ju ändå ha speciell och enskild tud med varann när man har chansen så sällan.

• anne på grönkulla

Hej alla andra som jag inte "känner" förresten! - vickan råkar jag ju på ändå och Ms K har jag också bekantat mig med.

Ursäkta att jag våldgästar er tråd så här på fredagkvällen!

• MuffinsTönt

Hej Anne! *vinkar*

Så många "nya" idag. Kul! Ä du oxå Gbg:are? :? *spärrar upp ögonen* :D

Kalla mig Muffins. 8)

• Ms K

Nämen Hej Anne! vi satt just och berömde dig för dina alltid så kloka ord!
    Vardag är bra och vi får säkert vår beskärda del av det med, han är ändå hemma fem dar nu, men nog sjutton ska här frossas i dekadens och allehanda livsnjuterier i morgon Det är vi värda!

• MuffinsTönt

Har ni sett att det finns sett "Beroende av BT"-tråd. :o:D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3