• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • mugglesfan

Öööhhh, nu blev det förvirrat såg jag. Från den andra tråden till den här ska det vara. Suck.

• Snart så....

HAhahah förstår du Muggles vilket party vi kommer att ha när man väl får dricka igen :D
    Har 3 flaskor sen Spanien som väntar på mig :)

• viktualia

Hejhej snurr-muggles!

Joo här är det fest minsann! Party Party!

Du får väl dricka alkoholfritt - finns riktigt goda på systemet. Jag drack Sutter Home Fre Premium White i fredags (morsan kan inte dricka alkohol pga medicinering) och det var jättegott!!

• Snart så....

vi får vara dom där hemska människorna som tar kort alla fulla personer mooohahahahah

• Telemarkgrrl

Jag kan ta din skumpa, Mugglan!! :D:D:D

• viktualia

muggles!!!

Läste nog om att du ska åka till "trevlig håla i Värmland" - finns det sådana ?????*asgarvar*

• Snart så....

sniffade på vitt vin igår och usch vad det luktade!! Kroppen ändras verkligen när man blir gravid

• Ms K

*vill också va gravid*

*kastar mitt glas med hostmeducin i väggen*

jädra karriärer och annat som ska va så jäkla viktigt hela tiden. blä. Vill.

• Telemarkgrrl

Förresten Vickan, är du och snurrar i gravid-tråden nu igen?! Haha, hur ska det gå den dagen som ni verkligen har bestämt er för att försöka få barn?! :D:D

• Ms K

å andra sidan ä skumpa vääääldigt gott Jag kanske kan stå ut ett tag iaf... slurp slurp

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3