• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Ms K

zozo. ja, jag får skylla alla skrivfel idag på hostmedicinen *harkel* skål!

• Oms

är det inte 3:e labbråttan här ( muffisn o Frullan med va?) börjar se ett mönster...hmmm...

Det skålar vi för! skål!

• MuffinsTönt

Ms K!!!!!!

Doktorerar du i Biokemi? :o:o:o:o:o:o:o

Va Fan!!! Jag läser också Kemi!!!!!!!!
    *high five, girl*

Då förstår du varför jag heter ngt osmart som "tönt". Gillar det också stenhårt.

Vi kommer att gilla varran tror jag!! Som jag sa i början. :?

• Oms

Ms K - vilket djur är du? här e vi lite allt möjligt, mellan flodhästar (undertecknad), katter o murveldjur:)

• MuffinsTönt

Jag gissar på att hon är en (labb) råtta. Medan jag är en (labb) mus. :?:?:?:D

• Telemarkgrrl

Ooooh, fredagsfest!!! Najs!!

Haha, jag skrattade gott åt Muffins' "Nu lär denna inlägg hamna jätte mkt OT." Vaddå, har vi nåt som är ON Topic härinne eller?!?! :D:D:D

Ms K, jag är lite nyfiken, varför vill du bo i Skåne där dom har så trista vintrar och pratar skånska (förlåååååååååt Zozo-darling :p)? ;) Själv längtar jag norrut. :):):)

• viktualia

Hm... stånk och stön...

Jag blir hela tiden avbruten av allt och inget....

Min mamma som ville kackla lite i telefon. *suck*

Min kollega som har problem med statistikdataprogrammet.

Mail som stormar in.

Dator som krånglar...

Näääeeee jag vill ha ett glas med mustigt rödvin hitåt NUUUUUUUUUUUU!

• Ms K

Muffins: wiiihiii! Skål i etanol! cool! Håller du på med din magister? På GU? ja detta bådar sannerligen gott

telemark - har största delen av vänkretsen där, +syskon, killens släkt är från halland, måste ha ordentligt socialt nät när vi börjar poppa kottar vilket innebär att skåne=kottetid i min skalle... vill vill vill Jag har bott snart 8 år i sthlm och känner ändå inte att det här är "hemma". Norrut vill jag inte! 20 år är nog, nu får det räcka med jul/påskloven

• Oms

Vickan! Ta emot *skickar ett glas cabernet sauvignon till dig nu*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3