• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Ms K - jag börjar misstänka något.... hm... råkar det inte vara så att damen har bytt nick från "still Miss K" till "Ms K" -eller?!?!?!?!

Verkar skumt annars...

Och om Vickans detektivbyrå har rätt, så tycker jag att din entré var lite väl diskret!!! Välkomstpussar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Ms K

snart så: säkert att det inte var en freudiansk felsägning det där - har du inte nån liten irritation idag och vill slå till systemarkitekten din??? Du såg vääldigt nöjd ut när du skrev det hehehe

• viktualia

Asgarv!!!

Ska jag komma skrytandes med min kära make som jobbar med programvaruutveckling i pangpangindustrin?!?! Näeee... det gör jag inte.. gillar inte kanonfabriken!

• Sister of the Night

Tjena giiiiiiirrrrrrrls! :D

Ms K - Var hälsad! :)

Västerbotten... det är ju en bit upp! Men vad är det som får dig att vilja fimpa Stockholm? Själv är jag sugen på att flytta dit! :D :D :D

Sen vill jag meddela att "Fisfolket" (moahahahahaaaa :D) är riktigt avkopplande läsning, och även om man med viss rätta kan kalla dem för "snuskromaner" så är Sandemo väldigt noga med att väva in realhistoria i dem.
    Även om de ter sig något enklare idag än när man var tio-elva år, så är de fortfarande fascinerande och läsvärda :) :) :)

PS. For your information - vi åt också semlor till frukost! :D *raaaaap!* :o DS.

• Ms K

vickan; Ja! Oj - trodde det var *självklart* förlåt förlåt borde kanske sagt det för du höll mig ju sällskap i distans-tråden min!

bytte bort "still" eftersom min "besvikelsefas" gick över

tack tack tack och puss puss puss!!!

• Oms

Ms K - jag funderade på om du var du jag med - i den här tråden vet vi allt om våra förehavanden och hänvisar friskt till andra trådar ngn av oss varit o klottrat i;)

pratar vi över makens kompetens och yrke nu? ja, min e komplicerad, är utb inom databas o system ngt (har ngn titel där) gott en kortare kock utb oxå, jobbat som grafisk designer i sitt hemland men här i sverige pluggar han just nu svenska och snart den svenska högskolekomptensen för att fortsätta sina studier på Uni och bli - INGEN ANING! han kan tänka sig pilot, lärare, webdesigner etc etc och ngt blir det

så ge oss några år så återkommer jag på den frågan:D:D

• Oms

Sis - välkommen till dagpasset! ;)

• viktualia

Ms K - men duuuuuuuuuuuu Vill du vara med på tråddejt?!?!! Vi (Pela, Oms och jag) ska äta lunch på nåt libanesiskt ställe den 9/3 och tiden blir nog typ 12.30.

• Ms K

vickan : jo jag hakar lugnt på, med reservationen att jag ska gå en livräddar (!!!) kurs antingen onsdag eller fredagen då den veckan, vet ej när det blir ännu... Libanesiskt är mumsmums :-P

• viktualia

Ms K - och som Omsan skrev.. vi sitter här i den här tråden och övervakar resten av BT.. händer det nåt skoj så måste alla dit och kolla... *asgarv*

Vaddå?!? har vi några liv?!? *asgarv*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3