• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

Pust! 2h40 minuter kvar pa den här anställningen... NEJ vad säger jag!? EN h och 40 min kvar!!!!

Och jag Är JAKLIGT rädd att de tänkt fira av mig.. VILL INTE dricka nan jäkla champagne av dalig kvalitet med dem!!!

• viktualia

Zozo - särskilt om du får nån grym present.. kanske en miniatyr av Eiffeltornet att ge till barnbarnen...

• viktualia

men nuuuuu måste det ha hänt nåt?!?!

Zozo har väl blivit supen under bordet med billig skumpa,

K-ladyn har gått vilse i vårt pladder och ni andra är fulla eller bara borttappade....?!??!

• Makens Pela

Tjaba brudar...var det här det var spritfest??

eller är det "bara" ett finare champagnepartay+

sckåål iallafall. Då champagnen tryter på bygget så får jag ta Nennes häxblandning från förra veckan!

• Makens Pela

Nån som vill ha tilltugg?

• viktualia

oo Pela dansade in! tjabaläget?!

jo skumpa finns det... min Cavaflaska från förra veckan har många liv, precis som Särimner.. ha ha ha..

Så jag springer över till dig och häller upp lite Cava minsann!!!

• Oms

jag har en hel del jordnötsringar var sen förra veckan - ngn som vill ha en näve . jag ställer skålen i tråden så det e bara o ta:)

Zozo - hur går det m bordsbenen? sista dagen o allt, e bordsskivan nere vid golvet nu?

förresten Zoz- kommer det en ny helikopter när du flytar till Lxu? den här gamla har varit så oberäknerlig...;)

• Telemarkgrrl

Tillbaka efter lunch. nu ska jag ut i lunchrummet och tömma alla slattar efter firmafesten igår. Hehe, gratis är gott!

• mugglesfan

Hallå är det fredagsfest här igen?! Tyckte det var bara ngn dag sedan det senast var fredag...

Ni kan få alla mina flaskor skumpa som jag inte kan dricka just nu...

• mugglesfan

Sorry, jag har ju inte presenterat mig ordentligt. Följde spåret av Vickan från den här tråden in i den här tråden

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3