• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Vickan är hemma igen. Är egentligen hungrig men kan inte bestämma mig för vad jag vill ha.. och maken ...han äter ju som en sparv för det första och för det andra har han köpt med sig en semla hem (jag tackade nej och får en chokladpralin till efterrätt istället)

• MuffinsTönt

Hej tjejer!!!
    Äntligen har man komit hem. *pust*

Muggles
    Bor du i GBG? :p:p *Yippie*

Nu ska jag... vet inte... slappa nog. :?

• viktualia

Vickan sitter framför tvn med en schysst drink.... ananas, lite rom, lite vodka och lite bubbligt mineralvatten! Mys!!!

Maken sitter vid den stationära datorn och ägnar sig åt sin klubbs bokföring....

Vi har olika nöjen på fredagskvällar...

• MuffinsTönt

Hej Vickan!!
    Hehe... mysgit med drink. Själv tänker jag brygga en kopp te och sitta lite med uppgifter. Jag vet! Det är fredag o allt. Men jag kommer inte ha tid under helgen o jag kommer ha en megastor ångest annars. :?

Just nu... håller jag på o kliar sönder bena. :[

• Ms K

Mitt fredagsnöje blir till att tvätta... hmmm.

och Shit! Jag har insett att Han kommer Hem i morgon!!! Hallå! Han Kommer Hem!!! Till Mig! Gaaaaah Måste duscha, föna håret, stryka kläder, städa, hinna handla mysig mat, fixa vin, eh eh eh eh massor! Får tokfnatt! Varför har jag inte insett det här tidigare??? Herregud va ska jag ha på mig när jag åker och möter honom, och nä, måste byta sängkläder och waaaa - hilfe bitte!!!

Positivt är att det ser ganska drömskt och romantiskt vackert ut att vara feberglansig i ögonen har jag märkt hihihi

• viktualia

Ms K - det BORDE varit vårt nöje.. men sanningen är ingen har orkat gå och boka tvättid...

Min åsikt om städnoja versus din förkylning:
    Röj det värsta, köp snygga tulpaner och ställ i en vas och strunta i resten! Han kommer ju hem till er vardag och du har varit/är sjuk.

• Ms K

Vickan. men vill inte ge vardag, vill slå knockout ju i alla fall när jag åker och möter upp honom! Nä, en ordentlig upp-piffning får det iaf bli i morgon bitti. Ser ju mer död ut än levande efter en vecka inkuberad under täcket...

• viktualia

K-lady - läs Anne på Grönkullas kloka svar i din "gamla" tråd.....

Mitt inlägg i sammanhanget: Det är klart att man vill piffa upp sig och lägenheten innan man träffar karln när man är tillsammans på distans. Men samtidigt kan det finnas en poäng i det som Anne skriver, nämligen att det är viktigt att bevara känslan av att ha vardag tillsammans. Och därför måste man inte anstränga sig till tänderna, särskilt inte när man som du är sjuk. Så gör så mycket du orkar och skippa resten! sköt OM dig!!!!!!!

• MuffinsTönt

Ms K
    Håller med VIckan! Det vore dumt om du blir sjuk igen efter all städning o sånt. Kroppen behöver mkt energi för att bli frisk. Om du lägger energi på städning kan det slå tillbaka.
    Låt karln städa för en gångs skull. :D

• Ms K

åh ni söta! Ni har så rätt! Struntar i lägenheten för allt är faktiskt okej och hallå - det är ju faktiskt mig han ska vila ögonen på vad spelar lite dammtussar för roll! Tar bara itu med mig själv i morgon, för herrejösses, annars är det inte ens säkert han ens känner igen mig. Blir ju bara lite nervöööös! 28:e januari var sista gången jag fick en puss, är ju helt pirripirrrpirr!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3