• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Vickan
    Vet PRECIS hur det känns. Jag har också problem med att hitta kläder. Inte så kul att hänga bland "småttingarna". Därför har jag 100 tröjor/blusar och bara 10 byxor.
    Skärp? Jag har missat poängen med det. :?

Ohh! Inget kan slå en go middag! :?:D

Häromdan sa min pojkvän "det är mysig att gå på restaurang med dig (läs:Muffins) ". :? Vad är det man säger? -Det är sällskapet som gör maten. :D *moahaha*

Återgå till verkligheten. Morsan är magsjuk idag. Blää...

Vet nån om det är smittsamt? :?

• Telemarkgrrl

Det var visst inte bara baksmälla. har varit jättesnorig idag och känner mig riktigt hängig. :( Har inte varit utanför dörren idag och inte orkat göra ett dugg. Men om jag nu ska bli sjuk är det bättre att jag blir det nu än om två veckor när vi är på semester.

Tittade in på min internetbank för att se om jag fått ut den semesterersättning jag skulle få från min gamla jobb och jag hade så sjuuuuukt mycket pengar på kontot. :o:o Det kan bara inte stämma! Undrar om jag ska shoppa upp dom på nätet ikväll innan dom försvinner igen? :?:D

Trist med byxorna, Vickan! Öret brukar ju vara en bra shoppingstad annars.

Muffins, jaaaaaaaa, det smittar! Håll dig undan! :)

• nenne78

heeej å håå! Idag har vi spontanshopat ett playstation så nu har vi kört sing star hela kvällen fram till melodifestivalen. Så himla kul!!! Hittade även en lampskärm samt en stekpanna på rea. Mycket folk på kupolen idag - råkade hamna ivägen för fjortisar som skrek åt Danny och Erik öööh whatshisname som sjöng playback. iiiiih. Eller inte.

Fan, jag röstade ju på onanilåten

• nenne78

stackars telisplutten!!! *petar in en vitlök i örat*

• nenne78

fast du kan ju trösta dig med alla stålarna

• MuffinsTönt

Jag vill oxå ha + på kontot! :(

Måste köpa en ny dataskärm. 90-tals skärmar funkar fan inte. Komemr bli mobbad jôôôô!!! :D

Och så har klackskorna gått sönder... :?

• Telemarkgrrl

Nenne, vitlök i örat? Vore kanske bättre att stoppa upp den i näsan så att inte näsan kan rinna så mycket? :D

• viktualia

Vi röstade också på onanilåten! Den var ju asbra!!!!

God middag, gott vin, trist snacks (låg fett variant), gott med Baileys!

Stackars er som är sjuka! Dåligt värre!

• Zozo

*hon den arbetslösa.. eller ARBETSFRIA loggar in*

Heeej flickor!

Pa tal om distansförhallande som jag ju är erkänd expert pa... sa maste man ha bade det lilla extra och vardagsliv.. det är det som är det knixiga! Och just inte falla in i det farliga "ah vi ses ju bara tva veckor pa tre manader sa da maste allt vara perfekt"

Vitlök i näsan?? Dracula pa intag???

Haha.. mailade just totalt sanslösa mail med min syster.. vi kom bland annat fram till att "Tala är silver men tiga är guld" i morden tappning borde bli "Hall klaffen och lyssna pa mig"

• Oms

tjenis penis!

har precis kommit hem, varit hos väninnans familj hela dan o nu lämnat dottern där, så hämtar hennes extra mamma henne där imorn. jag e hemma o tittar på "V" på tv guld...Aaaaah! memories!

ska läsa igenom. åerkommer

tjingeling

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3