• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

Nenne - det var elisabeth som var halvödla som gick igenom ngn fas där - minns det avsnittet som om det var igår:D kan det ha ngt o göra m våra irl alias?;)

• Oms

Nenne - vad köpte ni för ngt paket? funder på att göra ngt liknande vi med - var det playstation 2 eller den nya elelr xbox - viken e det? *helt lost i tv-spels djungeln - har bara spelat det folk har haft utan att ifrågasätta modell*

• Sister of the Night

*back on track efter en liten utsvävning*

Gurglande kokongtjej - uuuuuuhhhh.... :o :( :o

• Oms

börjar gäspa lite här nu... ska nog gå o kram kudden snart...nu skulle man ha en katt - det e ju så muysigt m deras kurrande o trampande o när de pratar när an råkat putta på dem på natten när de ligger i sängen, eller när de hoppar upp i sängen på natten och kommer o väcker en - purrandes o buffandes...

saknar min kisse ibland, även om hon var ett vilddjur *de flesta kallade henne för rambo för henne muckade man inte med* men hon var så otroligt häftig o självständig och hon visste precis vad hon skulle göra för att få familjen på fall - olika tekniker m olika familjemedlemmar - ett stort bevis på katters oerhörda intelligens!

• Oms

Sssssis...*ZZZzzzzZZZZ* i'm off! jag går o lägger mig nu, tack för ikväll/natt! på återläsande!

*kramar*

• Sister of the Night

*åter från mejllandet*

Du hast mejl! :)

Ser att du är inne på Jonte Blundidéer - godnat och sov goot! :)

Och ja - det ÄR underbart med små katter *purr purr*

:) :) :) :)

• Sister of the Night

Oms - Thänk 4 länk! :)

Tänlk vad mycket grejer det finns på nätet... så mycket info för en nyfiken! :) :):D

Japp, jag är också kvar... susar bland trådarna och uprörs över systern som kläcker urtaskiga saker till sin bride2B-syrra. :o

Tack snälla för Nallemejl. Så sant, så sött, så snällt! :)

Natti! :)

• anne på grönkulla

Tack för välkomnandet OMS! Jag har nog haft ögonen på er... och när vickan började citera mig kunde jag ju inte låta bli att svara... . NU i eftermiddag ska jag dock ge mig ut IRL i några dar så jag lovara att inte kapa er tråd!

• MuffinsTönt

Morrn Morrn!

Måste fråga en sak! Använder ni smink till vardags? Mkt?

Jag har som sagt köpt en massa smink. Och nu så testar jag dem o så. Jag har märkt att jag "måste" sminka mig innan jag går till skolan eller nåt. Tror jag har blivit beroende.
    Förut var jag en tjej som inte ens anv mascara. Nu är det hela kitet. Det är bara några få bland mina vänner som sminakr sig dagligen. Resten gör det diskret eller inte alls.
    Usch! Vill inte bli "beroende" av det. Inte lik mig alls.

Dagens i-landsproblem! :?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3