• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Nenne, jag tjuvläste lite i andra tråden häromdagen er diskussion om rödhåriga barn. Okej, Boris Becker är ju inget att stå efter men annars måste jag säga att jag älskar människor med rött hår, fräknar och porslinshy! Det är så j-a fint tycker jag.:)

• Telemarkgrrl

Nenne igen, om googles. Jag har aldrig fått såna att funka med mina glasögon. Dom trycker liksom till bågarna så att det ena glaset hamnat typ i ögat och det andra en decimeter ut från ögat. Då kan man prata om att man blir skelögd. :D

• Sister of the Night

nenne

Näeeee, jag har ju inte det :D :D :D

"Boris" *moahahahahahahahaaaa!*

Tellis, låter som att Irland kunde va nåt för dig... :)
    Apropå googlesena (stavning?!? )det lät en aaaaaaaaaaaning obekvämt det där :D

• MuffinsTönt

Fniss Fniss!

Jag gillar rött hår. Har försökt få till det två ggr. Men har man mörkbrun hår så får man skylla sig själv.

Ps. Min dataingenjör/programmerare är rödhårig, räknig och har INTE porslinshy. :D:?

• nenne78

ahhaha, ja precis! Man får ju inklämda tinningar hur man än gör! Å jag har så långa ögonfransar så komemr glasögonen för nära så kläms fransarna emot och kleggar ner glaset med mascara (som ajg ju måste ha) och så ser man inget.

Å rödhåriga kan vara fina, det kan jag hålla med om. Men majoriteten av oss/dem ser ut som Boris allihopa.

• Sister of the Night

muffin

om han är räknig så är det väl din mattemajje i alla fall

:D :D :D

*ja jag vet, lååååååg humor*

• Sister of the Night

nenne

hehe, då blir allt "svart" som de säger i Yrrol :D :D :D

Mmmm, riktigt vinrött hår är ju hur läckert som helst :)

• Telemarkgrrl

Nenne, en länk till dig:

:D:D

• MuffinsTönt

mattemajje? =Mattelärare?

• nenne78

sis hahah arne hegerfors!!!!! :_D

ett som är poositivt med att ha röda hårstrån på skalpen är att håret ser glansigt ut eftersom det skiftar i guld

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3