• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

A-HAAAAAA!!!!!

DÅÅÅÅ fattar jag :D :D :D :D :D

Tänk det hade jag lyckats missa 'märkligt*

Hehehe, en trave idioter... :D Charmigt! *fnissar* Tur att det går att sjunga kareoke med dem åtminstone *allt enligt parollen "Alla är bra på något" :D :D :D *s*

• Oms

kl är 13.42 och jag loggar in.

inte somnade jag igår, nä jag kollade klart p filmen på tv innan jag somnade...på soffan... runt imorse så hittade jag in i sovrummet och vaknded där kl 13.15...

Helt galet! en natt utna mannen och jag blir tonåring igen! hahaha:D:D

läge då? ser att ni pratat nmik, kakaoke, granar o slembobbar... haärlig söndagsblandning!

singstar har spridit sig som pesten - alla har det eller känner ngn som har det... och jag e inte ens a bit interested at all! gillar inte karaoke alls, har sjungit mååånga gånger o dottern har ett eget men nej, inget för mig. *jag kan sjunga hyfsat om jag sjunger upp mig så det e inte det*

det var en period då det inte gick att gå på fest utan att karaokemaskinerna åkte fram och sorry, men bläh!

singstar e lite roligare, och visst sjunger alla andra så sjunger jag med - jag e ju ingen bangare;)

• Oms

13.42...tog det e halvtimma att skriva ett inlägg? ja jag fastnade i en film på canal+

nmik, kakaoke??? smink o karaoke ska det vara ju! *suck*

• MuffinsTönt

Jag är sååååå suuuuur!!!

Grabben har gjort ngt sååå elak att bara han kan göra. Han har dragit till jobbet o därmed missa middan med mig o mina kompisar. Nu får jag sitta ensam med två par turturduvor. Snacka om att känna sig ensam. :o

• Oms

muffins - känner mig relationsengagerad idag - det låter som en brist i komunikation här - visste han om middagen, visste han hur viktigt det här var för dig, hade ni kommit överens om att han skulle vara där hela tiden, var det helt säkert att hans inte skulle arbeta etc etc.

• viktualia

Vickan glider in... vilken tid det tog att läsa ikapp... era pladdermajor!

skoj skoj!

här är har det varit flitig söndag med husspanarprojekt... hm... vore lite skoj med en egen kåk...

• Oms

girls - nu har jag suttit här o engagerat mig i den ena tråden efter den andra samt surrat lite msn vänner så nu lämnar jag över till ev nattskift *sis - tonight u r on ur own;)*

tjingeling

• viktualia

fniss fniss.. vad tror ni om att sälja brudskorna också.. ha ha ha... man måste ju försöka... Vita högklackade dojor använder jag ju inte allt för ofta... trivs bättre i svarta skor...

/vickan i försäljartagen igen

• MuffinsTönt

Hej tjejer!
    Midddan var bra o det var mysigt. Men jag var inte på nån pladder humör. Var lite disträ o kollade på klockan hela tiden.

Oms
    Va många frågor. Jag överreagerade kanske lite grann. får se här...

"visste han om middagen, visste han hur viktigt det här var för dig, hade ni kommit överens om att han skulle vara där hela tiden, var det helt säkert att hans inte skulle arbeta etc etc."

Han visste att vi skulle på middag o fira "min" kompis. Har inte sagt att det är extra viktig. Men han "vet" att jag tycker om att vi gör saker tillsammans. (eller? vet han det?) . Han hade visst bestämt i fredags att han skulle fixa klart en grej innan middan. Det visste däremot inte jag. Idag vaknade han sent som gjorde att han missade middan.

Det var nog mest det som jag var sur över. Att han ändå inte tog sig tid o planera bättre.

Nää... Nu när jag tänker efter så har jag bara överreagerat. Hade sett fram emot "parmiddan". Jaja... nog pratat om mig.

Men det var bra synpunkter där Oms! Min/vår alldeles egna par/relationsexpert. :p

• viktualia

Muffins - som i alla relationsfrågor är det viktigt att prata med den andra parten. Har du förklarat att du är lite besviken på att han inte prioriterade middagen?

Och för din egen del: Hur kan du vara tydligare nästa gång, så att han förstår om det är ett viktigt evenemang det handlar om, eller inte?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3