• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Good morning Señöritas!

Kan ni hjälpamig med en gåta jag inte kan knäcka?
    Det finns en fin låt som går rätt varm på radion nu, refrängen går i stil med "I love you baby..." Och så något med "Wanna take Madonna home". Jag tycker det påminner lite om Robbie Williams, men det är inte det.

Snälla tjejer, kan ni lossa artisten samt titeln?!?

• nenne78
    jag trodde det var robbie...
  • nenne78

kollar man på cdon så finns en singel under robbie williams som heter shes madonna.

• Sister of the Night

ÄÄÄÄÄÄR det Robbie?!?!?!?!?!?!

Jag och sambon var supersäkra på att det inte var det...? :o :o :o

• nenne78

vickan
    hus är spännande men jag tror på att det ska kännas rätt. Vi velar också som f-n om vi ska bo kvar här eller flytta till dalarna. Men här finns jobb (har iofs inte undersökt saken så noga "hemma", det brukar ju lösa sig) men inga områden som känns bra. Vi vill ju bo på landet men ändå nära stan... Just nu är det sjukt lite hus ute och de som finns är fula små skokartonger i mexitegel och INTE som man hade önskat sig: stort trähus med snickarglädje för 125.000:-

• viktualia

Nenne - velande verkar vara en del av vuxenlivet... huset vi har spanat in ligger i den lilla hålan och är till salu för 450'.... så det handlar inte om några större pengar....

• nenne78

köp! köp!

trodde att när man blir vuxen, då kommer man inte att vela längre. När man var yngre var det val hela tiden: vilket program man skulle välja, om man skulle plugga, vad man skulle plugga, var man skulle jobba, var ska man bo, hur ska man bo, var ska man gå ut... Men det blir ju fan bara värre. och större beslut. ska vi köpa detta hus för 2 mille eller ska vi hoppas att det dyker upp något annat?

• viktualia

Nenne - jaa det är överbökigt att bli vuxen.. när man inser hur J-LA många val man måste göra hela tiden och HELA tiden fundera över om det är "rätt" utifrån minst 1000 olika aspekter. Ekonomiskt, känslomässigt, karriärmässigt och fan och hans moster...

orka...

• nenne78

aaaah jag vill knarkaaaaaa

• viktualia

ojdå... hm... det lät inte så bra nenneskrutt... fniss fniss....

skickar över en pepparkaka och hoppas att det blir bättre!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3