• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

jo, mina ögonfransar är en stor tillgång dock inte bakom glasögonen. Fatta vad skitiga glasen blir.

Vafan PMS, redan!?!!?!??!

Idag kom vår receptionist tillbaka från Thailand. Snart är det min tur.... ehehehehehehaaaoaaoohohohhohooo!!!

Förresten, har sett att frullan är tebax.

• Telemarkgrrl

Ja, förlåt, jag tror att det var jag som drog igång dagens gnälltema! :( Jag lovar att jag ska sluta gnälla nu. :)

• nenne78

å så har jag sjukt mycket att göra. Å så O R K A R jag inte slita mig härifrån.

Näe, glada ska vi vara. Tjofarerittanlambo. Snart är det fredag. Igen.

• Sister of the Night

good mööööörning läääääjdies :)
    *sagt med Falwty Towers-uttal*

Nenne, näe, det är INTE snart fredag igen. Fint med positivt tänkande men det där gränsar väl närmast till lätt fanatism va? :D :D :D

• viktualia

Nenne... fniss fniss...just nu känns det långt till fredag... ha ha ha

Och Telestubben - det kan kännas lite bra att få gnälla lite ibland!

Själv har jag just läst nyheterna på nätet och insett att jag ska vara hemskt nöjd över att bussproblemen för min del bara handlade om ca 20 min försening.... Jag lever ju! (Jmf bussolyckan vid Rasbo)

• Sister of the Night

laj-di-daj di-daj.... *nynnar en glad trudelutt och funderar på sin vetedeg med socker och kanel*

• Sister of the Night

Tjeeeeeena nenne :D

Du, jag gillade verkligen den där tanken kring poängen med deg som man inte kan grädda till bullar.... :D :D :D

Exakt samma dilemma här! :o Varför kan man inte omvandla eländet till kaffedopp för?!? :o :o :o

(det kanske har sina orsaker att den utvecklats där, hum-hum )

• viktualia

Idag är det verkligen flitigt här i Vickans värld.. och mest beroende på att jag får vara detektiv på arbetstid!!! skoj skoj!

Puss på er!

*springer ut ur det här fönstret igen*

• MuffinsTönt

Sis
    Jag tror vi kan skapa ett stor markand om vi lyckas omvandla degklump till kanelbullar. Snacka om kretslopp. :?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3