• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

sis
    hahahah, jag måste helt ha missat det - du menar alltså porrskådisen?!?!?!

• nenne78

sis
    jag tror vickan får avslöja lite mer för dig. Jag har lsitat ut var det är alldeles själv. Fast om jag tänker efter lite så var det nog från hennes blogg som jag inte varit in på sen dess *skäms*

• Sister of the Night

*frustar glatt*

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D :D :D

• Sister of the Night

Hm, blogg *letar i minnet* den låter bekant ju
    är det där hon har receten utlagda? *nyfikenSister lägger pussel här :D*

• MuffinsTönt

Ah!
    Snusk är nog det som kan pigga upp mig. :D

Nenne
    Hur går det med din AHD-present? Måste ju veta hur resultatet blir innan jag vågar mig på en egen. :D:? *usch, jag ska ju vara pryd* :?

*ÅÅÅÅÅNGEEEEEST*

• nenne78

jag gillade det för 370.000, det var gulligt (men blir lite misstänksam när det inte är några bilder från insidan med det priset...

• nenne78

muffins
    *mailar irriterat till maken för påminnelse*

• nenne78

kolla på teknikmagasinets hemsida och sök på willy.

• Oms

Sis - JAG fattade skämtet omedelbart! vill bara säa det *nickar stol och känner mig speciell*

Har haft fullt upp fackliga engagemang hela morgonen (ang nya chefen jag har börjat föra vår talan med facket för att se vad vi kan göra egentligen, jag e rätt så ok m han men det e för att han e rak o jag e rak, inget trams. de som inte är det mår jättedålig och det tål jag inte o se så då stöttar jag dem i det här)

och nu har jag massor att göra innan jag kan gå hem för dagen, som jag dessutom ska göra tidigt idag då min mamma kommer m SEMLOR ifrån mitt favoritbageri all time!

hur e läget i tråden idag då? mår alla bra nu eller e det ff gnällstämning? visst e det inte fredag än på ett tag men om två dagar så börjar MARS månad *mars, april har knopp i håret maj o juni blommar det*

Årets första vår månad e på gång!!

• Oms

Vårmånad ska det va ju! *ful särskrivning ovan - jag vet*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3