• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

muffins
    haha, du får väl köpa den till honom i present? Men att han får leka med den på dig. Han kommer att gå i TAKET!

• Sister of the Night

Omsan har mejl! :)

*skrattar* Jomen varför inte, det är ju en förträfflig affärsidé! Nåja, för säljaren i alla fall....

*Slogan: "Utmana din inre säkerhet och harmoni!! Ta denna unika chans att erhålla tre kvantiteter prima ÅNGEST á 1400 kronr/kvantiteten!
    Observera att detta förmånliga erbjudande endast är giltigt i fjorton dagar, därefter återgår vi till det ordinarie priset 1800 kr/kvantitet.
    Trött på trivseln? Utled på den förnöjsamma behagligheten i privatlivet?
    Fjöshultarns Prima Ångest lägger raskt sordin på de kvalmiga behagkänslorna!!!

-Först till kvarn....!"

Eller nåt. Jag vet inte.

Men kan folk kränga skivor med Westlife så torde ju detta vara en smal sak att fixa..... :D :D :D

• viktualia

Sis - stackars mig.. här har det minsann inte kommit något mail... har du skickat till min homeadress?!? "sverige.nu" adressen kommer jag inte in på via jobbet tyvärr... tror att det beror på programvaran...

hur som.. jag kämpar på.. har haft lite rast men nu ska jag jobba till kl 18...

• Sister of the Night

Vicks - ja, det var dit jag skickade! Asch då, visste inte! :o
    Nåja, du slutar väl snart kan jag tro :D

• Sister of the Night

Oooops, arton var det visst

• MuffinsTönt

Haha!!!
    Det var dataskärmen som jag syftade på. Haha!!!
    Förlåt brudar. Ibland antar man saker o ting.

Vaddå mejl? Har du avslöjat dig för dem andra men inte för mig? :(

• Sister of the Night

Mmmm, nu har jag vidarebefodrat mejlet till "home"adressen. Jag hade den inte bland mina sparade adresser, men väl i ett mejl *ser nöjd ut*

Hoppas du får det snart.... :)

• Sister of the Night

Muffin *skratt* jag kan vidarebefodra det till dig också om du vill - men LOVA att inte knysta om vad där står. (Du fattar varför när du läser :))

• MuffinsTönt

Btw
    Bra förslag!! Ska bara köpa lite mod på Blocket o sen traska mig dit. *Öhh! Langa hit en WIllY. Gärna i dubbelpack*

• MuffinsTönt

Förra inlägg var till NENNE!!!!

Sis
    JA!! Jag vill ha mejl!!!! :p

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3