• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Sis - hm.. om man är lite mer "Vickan Holmes" så går det att med hjälp av en aktiv tråd här på BT ta reda på i vilken håla jag bor... hm.. *fniss*

Men det är klart att det är bättre att det är JAG som hänger ut mig själv och ingen annan!

• Sister of the Night

Jag hittade.... Och Vicks har mejl! :) :) :)

• MuffinsTönt

Nenne
    Vilken go grej. Hahaha!!!! Attans att min födelsedag kommer före hans. :D

• viktualia

Sis - det hade inte kommit fram än... får väl detektivarbete en stund till, innan jag får mailet och kan svara...

*flitig*

• Sister of the Night

Vicks - brukar va lite segt på den adressen har jag märkt

Men det kommer!

Åååååh.... jag såg en så kul felsyftning. :D verkligen kliade i fingertoppen att skriva nåt busigt inlägg, men höll mig. Den som skrivit det första kanske skulle ta illa upp.
    Men det stod nåt i stil med " Jag friade, och fick "JA". Var lite nervös före, men tvekade aldrig om att X skulle säga nej".

:D :D :D

• MuffinsTönt

Hehe! Det kunde ha slutat illa, Sis. :D

Gissa vad jag har gjort åt mitt ångest? JO! Jag gjorde en jättefin Säljannons. :D
    Jag ska sätta upp den nånstans.

Ingen lär köpa den men jag känner definitivt bättre tillmods. Nu har gjort NÅGOT åt det. Sen om jag inte blir av med den är en annan femma. :? Vem vet...jag kanske vänjer mig vid den.

• Sister of the Night

Muffin

Nu är det jag som inte fattar... Ska du sälja din ångest?
    *rätt bra idé i och för sig men vem fanken vill köpa gammal avlagd ångest..?*

*funderar litegrann*

Eller menade du möjligen den där dataskärmen som var på tal lite tidigare? :D

• Oms

Sis - jag vill OXÅ ha mail * er lite trumpen ut* har jobbat massor idag och nu vill jag vara m o leka jag med o läsa massor av goa mail o inlägg tex;):)

• Oms

sis - hahaha jag funderade oxå på om det var ångesten som var uppe till försäljning, alt att det var den trasig penseln som kom m sminket, hahaha

• Telemarkgrrl

Fy f-n vad det skulle vara bra om man kunde sälja sin ångest på Blocket! Jag skulle bli så rik att jag kunde sluta jobba. :D:D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3