• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

morrn morrn!

Har två saker att gnälla på.
    1) Har fått nackspärr.
    2)Jag har fått en dataskärm men den är Widesxrren format. Allt ser brett ut. :[

Suuck!

Bra grejer? Har inga...

• nenne78

morron...
    aaah jag är på så sjukt dåligt humör. Idag skulle jag hämta nytt papper till min skrivare, och det fanns en kartong kvar under ett pallställage, jag nådde de och lyfte ner det, fast man fick huka sig jättemycket. Å när allt verkar gå fint att vända sig om så fastnar jag med knappen på bakfickan i nåt jävla hål så det tar stopp så jag måste sätta mig med 15 kg papper i handen. Å jag som redan hade ont i ryggen. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!

Å sen har jag så svårt att välja glasögon! Fick låna hem tre par, ett lite för mesiga, ett annat par som var lite för tant-på-60-talet (enligt min man) och ett par plastbågar som jag gillar bäst förutom att mina ögonfransar tar i.

Men något ont som inte har något gott i sig, jag ska på en ny interbju på torsdag. De ville träffa mig igen!

• nenne78

å vibrationsträningen känns som bluff och båg, men jag tror jag ska prova det ett tag. 600 spänn för 10 ggr. Det var bara en halvtimme och inte vet jag.... Eftersom jag är en lättviktare redan så vill jag inte gå ner i vikt, bara bli lite fastare i degen. Men det känns som att det måste vara en hake någonstans. Å jag tror säkert att det funkar på större damer, men det är nog mest för att man börjar röra sig öht och inte vibrationsträningen i sig.

• Telemarkgrrl

Åh men stackars Nenne!! Kramar om ryggen! Men vad KUUUUUUUUUUUUUL att du ska få komma på en intervju till!!! Hurrrra och grattis! :):p:):p

Hur vara vibrationsträningen igår?! Var det skönt? :D

Muffins, prata inte om såna där skärmar, jag har också en och hatar den! :[

• MuffinsTönt

Verkar du ha haft en minre bra dag Nenne.

Wohoooo! GO Nenne!! Intervju på tors. Måste komma ihåg o pompoma dig. :D

*Gnälla lite till*
    Nu har jag insett att jga ska leva med min nya 19" widescreen dataskräm resten av dess tid. *ångest*

Få börja se film på datorn så man har nån nytta av det.

*Slut på gnäll*

• Telemarkgrrl

Ja, där hade du svarat på det ja. :)

Nä, om det funkade på riktigt hade dom nog kunnat ta ut ett mycket högre pris än 60 spänn gången. Jag skulle kunna betala hur mycket som helst (nästan) för att bli av med min degmage.

• Telemarkgrrl

Jag vill också ha ögonfransar som tar i glasögonen! Jag har typ tre fransar på varje ögonlock och dom är ca tre millimeter långa. *sur som en femåring*

• MuffinsTönt

Neeeeeeeeeeeeeeeeeej!
    Säg inte så Telllis. :(

Du ska säga BRA grjejer om den.
    Min data är min älskling, jag kan inte stå ut med att ha en ångest-skärm till min älskling. *buhuhuhuhuhuhuhu*

Som han säger... "Man vänjaer sig"

• viktualia

åååååååå är det lite gnälltrådstema här?!?!

då vill jag gnälla också:

- det är SNÖKAOS ute och resan tog längre tid än nödvändigt... Förbjud lastbilar med usla däck säger jag bara!!!! Inga sådana på svenska vägar vintertid. (bakgrunden till min försening är att en del av E18 stängts av efter en olycka)

Men sen var det slut på gnället just nu!
    och dags för GODMORGONKRAM till alla!

Och Grattis till intervju nr 2 - Nenne!!!! Coooolt!

• nenne78

ja, vad ska man med en vetedeg på magen för om man ändå inte kan grädda den med kanel och socker??!?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3