• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

och lägg då till föräldrarollen ovanpå allt egna velande så får ni se hur lätt det e...;) helt plötsligt ska man ge råd o veta allt som man inte vet, trodde sig behöver veta eller tänkt att veta...

• viktualia

Oms - baaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Näääääeee

jag vill gömma mig under täcket.... och dricka äppeljuice, läsa mattidningar och inte ta något ansvar alls...

.... (i den verkliga världen grubblar jag över om att ska ta ansvar och vara ledare på läger i sommar, dvs ta hand om ANDRAS ungar under en vecka. Och i så fall under de första dagarna ta hand om en ung herre med svår ADHD... så visst f-n tar jag ansvar.. ibland...)

• nenne78

OMs
    aaaaaaaaaaaaah det slutar ju aldrig! jag vill ligga under filten och pilla på min karl och äta vållullal flån thaihusvagnen.

• Telemarkgrrl

Å jag vill äta våfflor med sylt (hallonsylt!) och grädde!!! :(:(

• Telemarkgrrl

Nä, det ska vara hallonsylt till våfflor. :)

• viktualia

Stubbis.. jag kan fixa hallonsylt till dig! Du behöver lite våfflor med hallonsylt för att bli glad igen tror jag och glömma dumryggen en stund!

*kramar om*

• viktualia

hm... enmansshow här... men men... jag drar på lunch och sen möte.. få se när vi hörs!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3