• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

shit pommes frites, upptäckte just en till nenne här - en nenne_74. Vafalls?!!? Jag trodde först att jag hade skrivit inlägg och sen drababts av akut demens.

• nenne78

muffins
    vi får la se, jag har sett det på "du är vad du äter" samt någon gammal journalfilm. jag är rädd att jag kommer skratta hela tiden och göra på mig.

• Telemarkgrrl

Vibrationsträning hos optikern, Nenne?!? :D:D:D

Nävars, men det lät ju spännande, rapportera sen! Jag har väntat länge på en metod som får bort fettet utan att vara jobbig. :):):)

• nenne78

telesstubben
    har förstått att en halvtimmes vib ska motsvara 2 timmars gympapass. Så jag hoppas det är intensivt för jag hinner inte så mycket annat.

• Telemarkgrrl

Åh wow, det låter ju verkligen för bra för att vara sant! :D

• nenne78

jag vet! Så vi får se...har jag inte förvandlats till claudia schiffer senast på torsdag så dömer jag ut det som bluff.

• Oms

Jag vill pröva vibrationsträning ju!!! men det e svindyrt och finns bara på ett fåtal platser så jag la ned det...

godmorgon förresten!

barnledig vecka gör att man inte direkt prioriterar sömnen - maken kom hem m 1000 berättelser igår och när han äntligen var klar hade redan 2 timmar försvunnit... kom i säng 2 (utan sex vill jag bara påpeka - vi kan vara vakna sent ändå;))och kan säga att när kl ringde 07.15 var jag inte sååå kaxig...

nu ska jag jobba lite

• MuffinsTönt

Haha!!!

Från Boris Becker till Claudia Schiffer. Det var hårda bud, Nenne. :D:D:D:D

• nenne78

muffins
    japp, det blir en tuff utmaning men annars är det ju en usel affärsidé.

Jag får prova på gratis idag, har ingen aning om vad det kostar här. Är det billigt kan ni ju åka hit för att träna. Det är bara 1,5 timme med tåg från sthlm central.

• viktualia

nenne - det kanske vore nåt för tjocksmocken Vickan... vibera mig ner till matchvikt....

Håhåjaja... måndag morgon och landning på jobbstolen.. Nytt projekt drar igång den här veckan, ska på "kundbesök" i em.

Annars yrar maken och jag vidare om husköp i hålan. Kan tyckas YTTERST motsägelsefullt, eftersom jag inte direkt älskar min nuvarande bostadsort. Men livet är ganska krånligt, min tillvaro präglas av ambivalens och då kan ett husköp i hålan faktiskt vara en rolig grej. Hellre sysselsatt i hålan, än sysslolös i storstan.. näee jag vet inte.. vi får se om vi slår till..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3