• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

yei OMS! Du har så rätt....

*rap* MAAAAAAAT!!!!

• Sister of the Night

Våååår

'nickar och blinkar menande hejvilt till klyftiga Omsan* Ha!! Jag VISSTE väl att det ointe bara var jag i hela världen som tycte att det var ett alldeles utmärkt festligt och lättfattligt skämt :D ;) :D :D :D

Muffin - duktig flicka, häng på! :) :D :) ;) :D

Kan erkänna att inte ens sambon kopplade det när jag -mycket belåtet, det får medges- idkade högläsning av Sisters Ofantliga Lustigheter. (SOL).

• Sister of the Night
    Men!!!!! Vad är det för j-kl-a stavfel jag levererar...?!?!?!? GGGGNNNNHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!
  • viktualia

Sis - jag fattar inte ett dugg... men jag skyller på att jag faktiskt bara slöläser här.. jag JOBBAR ju HÅRT för en gångs skull.

Och nyfiken på husspanet: Gå in på www.hemnet.se och sök på min hemkommun, välj Villa och leta rätt på det enda huset som kostar 450'

Kram på alla...

• Oms

Men Vickan...

mannen som e känd för sin låååånga K*K heter ju Holmes, John Holmes va? han var liksom en sägen när man var tonåring och figuerarade då ofta i porrfilmer *och HUR vet jag det??;):D*

• viktualia

Jaha!!! Då förstår jag varför jag inte fattar ett dugg... Honom hade jag missat!

*fnissar lite sent åt Sis skämt*

Men *yr i bollen* Nenne skrev något om min blogg.. och då blev jag extra förvirrad...

• Sister of the Night

33 centimeter :D :D :D

Ok då Vicks - den kanske var liiite långsökt då *s*
    Men den var ju så BRAAAA..... :D

Och ni brukar ju bli så lyckliga av lite snusk..... *tindrar*

Hmm, hemkommun - är det den som stod på bröllopsbilden från tidningen..?

• Sister of the Night

*tuuuuut!* Vicks greppade snusket, tra la la la laaaaa.... :D

• viktualia

Sis - jaa det stod nog under bilden... annars är en YTTERST rutten ledtråd att hålans namn förkortas Kga (måste ju låtsas vara hemlig....)

• Sister of the Night

Då vet jag!!!! :D
    Ja, alltså -hm- jag tordes ju inte skriva ut det IFALL du nu är såpass hemlig fortfarande... :)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3