• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Nä, jag kan inte ha linser heller pga mina problem utan måste ha glasögon. Jag har för lite tårvätska eller om den inte är tillräckligt elastisk eller nåt sånt.

(Eller, jag har faktiskt linser när jag tex skidor, trots att jag får problem, men att åka skidor med glasögon funkar bara inte.)

• Sister of the Night

anne

*gapskratt*

Jasså?!? :o :D :o :D :o :D

• MuffinsTönt

Haha! Och man kan inte åka skidor utan att kunna se ngt. :D

Kan redan se hur det kommer sluta för mig. *Va det ett stup? Det såg jag inte!* :D:D:D

• Sister of the Night

"Vilket stuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup....."

• nenne78

god morgon!
    OMS det är ett PS2 och vi köpte ett paket med en extra handkontroll, singstar (eller buzz sport, buzz barn) samt ett extra spel (nåt trist hedgehogtjottafräs) för 1900:-. Nu ska vi sjunga igen! rajraj!!!

jag MÅSTE ha mascara eftersom jag ananrs ser ut som Boris Becker (jag tjatar om det hela tiden, jag vet - men det är SANT) . Men resten är överkurs. Går jag ut har jag ögonskugga men foundation hinner ruttna innan man har använt hälften...

Å thank god för linser - men nu ska jag till optikern för att fixa nya glasögon med prismaglas eftersom jag skelar lätt...

• nenne78

å eftersom jag börjar grina bara jag rör mig i nedförsbacke så måste jag ha googles och det finns ju för glasögonbärare men pffffhhhaahahahahhaha så töntigt!

• Sister of the Night

nenne

Morrn morrn :)

Men du, jag ser också ut som Boris Becker :D :D :D

Vad är "GOOGLES" förresten?

• nenne78

*s* skidglasögon,

god morgon, har du inte gått och lagt dig än?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3