• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Btw
    Sökte på mitt "riktiga" namn. 35st har det som tilltalsnamn. 8)

• Sister of the Night

Gomorron muffin :)

Nix, nada smink på vardagarna här inte. Orkar helt enkelt inte... Smaskar däremot gärna på litegrann när det är partyags, då är det ju verkligen kul att fixa sig lite mer.

Fattar inte alla dessa som är supertylade till vardags - alltså (förstå mig rätt) det är verkligen snyggt, men hur sjutton ORKAR de?!? :o

*dagens I-landsfundering* :D

• anne på grönkulla

Sister råkar jag också på här och var!

Mitt namn har 4 personer som tilltalsnamn... Och jag målar ögonen till vardags - mer vet jag knappt hur man gör...

• Sister of the Night

Tjena anne! :)

Japp, det kan man lugnt påstå *s*
    Har noterat att dina råd och inlägg oftast håller en lugn och behärskad profil - även i de lägen där jag själv tuggar fradga av frustration över de situationer som de stackars TS:arna råkar ut för... :D :D :D

• MuffinsTönt

Kan förklara att jag inte har några tider att passa på morronen. Därav tid för smink. Om en månad eller så kommer jag inte ens ha tid för ... kamma håret eller nåt. :D

• MuffinsTönt

Anne
    Diggar helt klart dina råd!!! 8):D:?

• Telemarkgrrl

Morning, morning!

Jag använder aldrig smink för jag får så mycket problem med ögonen. Och det känns fel att köra med foundation, läppstift och annat när man inte kan ha mascara. :)

Hej Anne och välkommen! :)

• MuffinsTönt

Tellis
    Pga av dina linser eller?

• Sister of the Night

Morron Tellis :)

Nä, det blir ju lätt lite skumt. Som att man "glömt" att fixa ögonen när allt annat var färdigt :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3