• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

Ronja e ju elt underbar!! vet inte hur många gånger både jag o dottern har sett den. idag var det ett gäng goth-killar på tåget som sjöng Bo-bo-bo-bo-boooorka, och då kastades jag tillbaka i tiden igen och såg plötsligt en rumpnisse framför mig *en gammal dam men hon var väldigt lik*

• Sister of the Night

Det där med damen var kul :D :D :D

Ja, jag var väl i din flickas ålder nånstans när filmen kom. Eller lite yngre, förresten.
    *kilar till mejlen*

• Oms

ja du var yngre när filmen kom - jag såg den nämligen på smygpremiären och var "under age" vilket var oerhört spännande och jag skröt ngt så...:)

• Sister of the Night

Woooow, tjuvkikare alltså :D ;) *S*

Nu har du ett nojjigt svarsmejl *skrattar*

• Sister of the Night

i vanlig ordning så får man vääänta på svaret innan det dyker upp. Undrar om det beror på att jag alltid har så mycket sparat?? (jag älskar att spara såväl mejl, sms och vanliga brev och ja, då blir det ju lite mycket till slut :D)

Just därför gör jag helt fantastiska (nåja) storstädningar ibland och det är såna gånger det ibland försvinner lite för mycket.

Sisters värld är hård :D :D :D

• Oms

det e ju därför du ska skippa den där adressen o köra hårt på den andra - där får du plats m såååå mkt mer ju!:) när vi ändå är inne på det - hur kommer det sig att du valde det namnet till din mail? *såå nyfiken - och då måste jag få veta:)* e det hemligt så svara via mail

• Sister of the Night

Haha, det är såkomiskt - nu har jag beställt mera utrymme till denna bara för att slippa kasta mejl hela tiden :D *skrattar gott åt mina spararidéer*

Men den andra kollar jag ju också av rätt ofta. Dubbelt så kul, kan man kanske säga *fniss!*

Den här är så INVAND, vet du. Svårt att bryta gamla vanor :D

• Sister of the Night

Ok, svar kommer. Från den ANDRA adressen! :D :D :D
    *kilar iväg och formulerar sig*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3