• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Oh, btw, vilken menar du?

• Sister of the Night

Never majnd, jag tar med bägge!

• Oms

har du fått mitt svar ännu då, eller ska jag maila till "den andra adressen" *haha, börjar låta som "den andra tråden" här*

• Sister of the Night

Eller hur?! :D

Jag ska kolla! Nu är jag i alla fall -puh!- klar med mejlet! :)

• Oms

ngt mail ännu? om inte så knåpar jag ihop ett på "07" adressen", har fått ditt! *att det kunde vara så här trevligt att vara ensam hemma hade jag glömt, haha*

• Oms

japp, du har fått mailet *svarar på mitt eget inlägg*

• Sister of the Night

*ler och myser*

Jag har fått ett, men knåpa på du! Så roligt att få mejl så! *myser gott*

• Oms

nu har du mail igen - och den här gången tog jag det säkra för det osäkra:)

• nenne78

Oms
    hihihi, nä det stod mellan buzz och singstar, så det får bli nästa gång. Jag har spelat det och det är också grymt kul men i det paketet som vi köpte så ingick antingen singstar legends eller buzz sport å då valde vi singstar. Men jag vill ha ALLT! Äntligen ett sällisspel som funkar för alla och som det inte tar 4 genomgångar innan man fattar reglerna.

Kom ihåg att jag råkade se ett V avsnitt för läänge sen och fy faan vad äckligt det var - det var det avsnittet som någon tjej gjorde en geggig kokong under någon viadukt och låg och gurglade innan hon blev en ödla. Eller jag vet inte riktigt vad som hände men äckligt var det. Men fascinerande. Deras ögon var ju riktigt otäcka!

• nenne78

och jag är då 78:a

nu ska jag knoppa oh prutta under täcket. För mycket godis. Igen. Men som tur är så luktar det bara parfym.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3