• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Mugglan, jag tycker att du ska stanna kvar här och försvara den ädla sporten utförsåkning. På det området känner jag mig vääääääldigt ensam i den här tråden. :):)

Vickan, du kan väl pröva en Potter-bok? För min skull, please?! Jag var superskeptisk innan jag också, och tyckte att det var sånt tjat om Harry Potter och att det säkert var överskattade barnböcker. Men iaf dom första var faktiskt väldigt bra.

• viktualia

Jag brukar faktiskt åka slalom en dag per säsong.. hm... men i år vet jag inte om det blir något... Skoj att åka utför, men inte så skoj att jag lägger ner tid och kraft på att lära mig på riktigt. Alltså kan jag bara göra snygga slalomsvängar åt ena hållet..*asgarv*

• Ms K

Jag är snowboardbrutta sen -92!!!!! Så jag ansluter mig till Telemarks utförsåkarskara även om jag inte har några stavar att försvara truppen med!

• Telemarkgrrl

Åhhh Ms K!!! :p:):p:) En brädåkare är bättre än ingen alls! ;);) Även om vi skidåkare alltid får stå och vänta på er i evigheter när ni ska sitta och ta på er och ta av er brädan :D:D:D

• Ms K

telemark: jag lovar å va snabb som en blixt!!!

• Snart så....

hoho är faktiskt både utför + snowboard tjej :)
    Jag brukar variera beroende på var man är någonstans....

• Snart så....

Nääää så lång tid tar det ju inte, speciellt inte om det är "clic-in" man får när man hyr....

• viktualia

Vad med pladder det blev här!!!

Skoj skoj!

Själv gör jag mina sista trevande jobbinsatsförsök... tänker dra mig hemåt snart..

• Telemarkgrrl

För att inte tala om hur lång tid ni tar på er på transportsträckor när ni måste ta av er brädan och GÅ. ;););)

• Snart så....

Nu ska jag gå och spana om det finns semla kvar :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3