• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Snart så....

telis, just därför åker jag skidor istället om jag hamnar på ett sånt "berg" :)

• Ms K

äääh, det är ju bara att plocka fram lårmusklerna och "hoppa" uppför, eller, när man väl tagit av sig brädan kan man ju springa uppför och vara framme snabbare än vilken "saxare" som hellst!

• Oms

Vickan - idag har du inte varit ngn storpladdrare ju;) jag har kämpat ensam här ien flre gånger:D

jag har jobbat! men jag e kvar och ska srufa runt en stund

• Oms

jag vill oxå ha semlor ju!!

ska nog köpa grädde o mandelmassa idag och fylla semlebullarna som finns i frysen ( de mamma bakade)

• mugglesfan

Gött Telis - jag antar att du åker telemarkskidor då? Jag har aldrig testat men jag är hängiven slalomit! Offpist och pucklar är min grej (men jag har lite sånt förbud från mannen nu när jag är gravid). Fast jag kunde inte riktigt hålla mig sist jag var i Trysil, blev både svart puckel och offpist men det är ju inte jättesvår åkning i Trysil så det gick hyfsat. Ramlade bara 2 ggr haha... Annars har jag en tendens att åka fortare än jag klarar av så ramla är jag duktig på

• mugglesfan

hohooooo....?
    Svingar mig över till andra tråden *tar tag i lianen och tar sats....*

• Telemarkgrrl

Mugglan, jaha då, jag är inbiten telemarkare sen sex-sju år sen men har åkt slalom sen jag var fem eller nåt sånt. Gick en telemarkskurs med intentionen att jag skulle varva mellan telemark och slalom men har aldrig tagit på mig ett par slalomskidor sedan dess. :)

• Oms

tjejer... jag säger hej o trevlig helg nu! kanske kikar förbi imorgon kväll då jag e gräsänka *om ja nu mot all förmodan håller mig hemma*

ska jobba ngn timme till o sen e det helg som gäller!

• MuffinsTönt

Shiit va ni skriver. Jag hinner inte läsa allt. Pluggar som en dåre nu. :o

Ms K
    Har du hunnit läsa igenom allt? :o:o

Ses senare ladies! :p

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3