• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Ms K

Viktualia: Samhällsvetenskap Är kul! I min den bästa av världar som jag lyckats hamna i har jag gjort värsta kapet och kammat hem en sociolog till karl! Samhällsvetenskap är kul!!! Och konkurransen i naturvet.världen är inte att leka med. Blä - nä det blir vackert till att flytta dit jobben finns när man är klar. *Hoppas på köpenhamn*

• MuffinsTönt

Haha.... vågar jag skryta med en dataingenjör/programmerare? :?:D

• Ms K

snart så: eller hur! Alltid just framför näsan! sjukt.

telemark:

Alltså - det är ena riktiga lapphandskar som dalar här hos mig! Ska det hålla på så här länge??? måste ju ta slut där uppe snart!
    Min käre käre käre käre kommer hem i morgon efter att ha vart borta i 4 veckor, och jag vill INTE att planet ska bli inställt pga snöoväder Vill inte! Vill ha hem honom!!!

• MuffinsTönt

NEEEJ!! Håller tummarna för att han kommer hem Ms K.

En viktig fråga: Gillar du eller gillar du inte snö????

• MuffinsTönt

Hihi.. OK!!!

Min pojkvän är dataingenjör. *lalalala*

:D:p:D:p:D:p:D:p:D:p:D:p

• Telemarkgrrl

Ms K: Oooo, jag älskar när det snöar så här men jag håller verkligen tummarna för att det inte blir några problem med hans flyg!! Fyra veckor är ju en mindre evighet! Jag skulle nog nästan vara lite nervös för att träffa min karl efter så lång tid. :):)

• Snart så....

då kan jag slå till systemarkitekt :D :D

• Snart så....

*slå till med* skulle det ju vara hrrmmmfff

Min sambo är både dataingenjör & programmerare men gör mer avancerade saker

• Ms K

telemark. Gillar snö!!! Jättemycket och det är jättefint just med lapphandskar! Men inte NU!!! Kollade på sas och 60 plan till och från köpenhamn var inställda idag. Stod intenting om Sthlm, och på ryanair (som han åker med) stod såklart ingenting. Gaaah hopppas det lägger sig tills i morgon! Han ska bara vara hemma i 5 dar, sen åker han bort tom påsk!!! igen! Inte nalla på vår tid! dumma dumma oväder isåfall!

jo, lite nervös är jag

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3