• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Va kul, Snartis!!!

SKÅÅLLL för det!!! :D:D:D

• Ms K

ååååh, muffinstönt, såja, du, vet du vad - min killes syster bor i gbg - så, jag kommer ju att vara där emellanåt iaf, torka tårarna nu

• Ms K

Snart så: SEMLA TLL FRULLE???? *wow* jag är imponerad!

• viktualia

Vinkar tillbaka till Nennegumman!!!

Ms K - ser framemot minicvt!

OOOOOOOOOOOOOooooooooooo är det party här?!?!? Men jag som inte vann nåt på vinlotteriet... *stackars mig*

Jaja... får väl ta fram fickpluntan! Schkååål alla grevar och baroner!

• Snart så....

hahahah jag har ätit under 2 timmar så man hinner sätta i sig en hel del :D
    Nenne kan ju intyga från grav-trådens brunchträff hahahah

• Zozo

Schkaaaal! *zozo har nu dragit ner soffi under bordet där bada knaprar i sig de sista bordsbenen till champagnen*

• Oms

Snartis - ännue ne vettig männsiak som skippat fisfolket, haha:)

Ms K - glömde hälsa, elelr ärlgit så vilel jag se om det bara skuell bli ett inlägg elelr om du ville var kvar hos oss *jag vet jag e hemsk* men HEJ! vi avvkatar Cv'n - den är standard här vet du;)

Vickan - ingen vinst på vinloteriet? attans! ser ut som om du har fått min otur i spel här - vinenr aldrig på vinlotterriet har säkert varit med 20ggr sen -99 och tänk hur mkt pengar jag har lagt ut på mian jobbarkompisar middagar m vin;) 70*20= 1400kr!!!, nä inget mer lotteri här inte!

• Oms

Snartis - vi får fira din bonus oxå:) Skål brudar *tar fram vinöpparen -här ska det drickas chablis*

• Oms

muffinsen - hur går det m cidern? vilket smak har du?

funderar på om man köpa några bacardi breezers på lunchen - äääälskar dearas watermelon och pineapple...mums!

• Snart så....

Näää nu får ni dricka lite bubbel :D
    *drar iväg korken på en Cordorniu*

PAAAANNNGGG

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3