• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Ms K
    Låter bra! :D

Vickan o Tellis ska va här under påsk. :?:D

Btw... Alla här kallar mig muffins. Du med! :D

• Ms K

okejokej it goes a little something like this:

Fröken K 27 år, förlovad med herr M.S. som skall taga henne till sin äkta maka nån gång framöver...

Kommer från västerbotten, bor i Sthlm, vill vill vill bo i skåne Många mil för mina 39:or innan jag kan komma dit...

Är en 168cm stor lab-råtta ! Doktorerar (biokemi) och har typ 3 år kvar innan moi blir Dr. K.S.

tja - det är jag

• Zozo

Välkommen Ms K!!

Vi är väl allmänt ganska knäppa och BT-beroende här, diskuterar allt mellan himmel och jord (ibland även bröllop!), ibland e vi nästan normala och ibland gaaar det heeelt ur styr... men TREVLIGT är det.. OCH beroendeframkallande! *hick*

• Zozo

Fast du glömde den extremt viktiga skostorleken!

• Ms K

muffins: skäms, men det var lite kul att skriva tönt det är ett underskattat ord, gillar det stenhårt

• viktualia

Omsan - jag har i alla fall vunnit en gång på vinlotteriet, då fick jag två flaskor. Men jag går tokminus ändå. Dock inte mer minus än maken som spelar på travet varje vecka tillsammans med sina jobbarkompisar... Jag hånskrattar varje gång.... ha ha ha

Muffins - Jo det blir troligen Gbg-trakten (närmare bestämt Gråbo i Lerums kommun) till påsk. Men det är osäkert om det blir nån vända till Gbg C. Hoppas inte för mycket!

Mitt jobb är ett J*VLIGT skumt ställe... en kollega berättade nyss en nyhet som jag inte fått bekräftad helt än.. .men det ser ut som att våra förordnanden kommer löpa till sista AUGUSTI och inte sista juni som första budet var.... "to be continued"

• Ms K

zozo: 39 or men det blev 39.or ... xcuse me

• Zozo

Aha! Missade den finessen - bra nu vet jag ALLT om dig LOL!!!

• Oms

kilng klang klong *spelar på kristallglasen* har en radda m glas hör, chablis, codorniu, ett gott reislening vin och ett glas rött o ta till när intellektet tryter:)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3