• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

btw
    fick en inbjudan till ett bröllop i sommar - KUL!!!! I samma kyrka som vi gifte oss *bröööl* vilken känlsa!! Nu fattar man varför alla andra som var gifta sprutade tårar omkring sig! OOOOIIIHHH!! Längtar!!!!

• viktualia

Välkommen Ms K! Om du planerar att stanna här *ler elakt över att nån annan är BT-beroende* så får du gärna presentera dig!

Sysselsättning (branch)
    Ålder
    Längd
    Skostolek
    Vilket djur du är
    Landsände
    Status på bröllopsfronten

Välkommen!

Pela - trist med förkylning!!

Telestubben - udda fest med vin och frukt...

Omsan - det här med böcker som jag läst är väldigt blandat. Vissa minns jag i evigheter, andra har jag glömt nästan innan sista sidan. Vissa filosoferar jag över lite då och då. Och jag hör till gänget som inte gillar att se filmer som bygger på böcker som jag läst... det blir bara rörigt i huvudet då.

Mest förvirrande var att se "Italienska för nybörjare", 2/3 in i filmen insåg jag att det var en dålig manusomskrivning av en Maeve Binchybok som på svenska heter Nora O'Donoghues dröm ... skitdåligt manus efter en bra bok är min åsikt!

• Oms

Nenne - jag varför inte? Fisfolket får de officiellt heta nu;):D

• nenne78

Oms
    mohahaihihiH!! *fredagsbarnslig*

törs man erkänna att man börjat läsa da vinci koden men inte orkat fortsätta efter 10 sidor?

• MuffinsTönt

Oms
    Hur gick det igår med dotter?

Nenne
    :o:o:o:o

• nenne78

muffins
    vadå? Över mitt avslöjande om da vinco koden *skäms ännu mera*

• Oms

Nenne o muffins! Neeeej - det törs man inte erkänna! 10 sidor nenne....ge den en chans bruden - den ÄR bra, en mkt underhållande bok att läsa, bra mkt bättre än filmen kan jag säga

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3