• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

jag jobbar faktiskt på mellan inläggen - helt otroligt! ska desutom gå 17 då dottern vill vara m en kompis och hör o häpna - göra läxorna innan bibblan besöket

• Snart så....

Muffin, har bara sett filmen, grät som en galning

• MrsO

Oms, skrivna av Orhan Pamuk - nobelpristagaren i litteratur 2006

• Oms

snartis o muffinsbullen - jag somande när det var 10 kvar så jag missade slutet! helt otroligt! tyckte dock att filmen var ltie seg men o så tragiskt när man kom på vilak det handlade om...fyy alzeimers e ingen höjdare!

• Oms

jamen just det ja! jag som lyssnade p interjuver m den mannen o bestämde mig för att hans böcker sk jag läsa!

• MuffinsTönt

Tyckte filmen och boken var oberoende av varran på ngt sätt. Olika slut också har jag för mig. Tragisk och vacker. *snyyyyft*

• MuffinsTönt

Har ni sett Da Vinci filmen? Sådär tyckte jag...

• Snart så....

Lite seg var den men jag såg den en tidigt lördag morgon när det var mörkt ute och hade bättat ner mig i soffan. Sån härlig stämning...
    Man fick sig verkligen en tanktställare om vad den sjuksommen ställer till...

• Oms

funderar på att läs "svinalängorna", den har fått så mkt bra kritik för att den är skriven ur ett barns perspektiv.sen så gillar jag författaren, har sett henne i två debattprogram om det svenska språket och gillar hennes åsikter

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3